Canyon
-
- Forum-lid
Ben 192 en heb ook een xl. En een l zou voor mij te krap voelen. Maar kan waarschijnlijk wel.
Vind het zelfs verrassend dat hier verschillende mensen van 192 niet voor een 2XL gaan, die dan toch een bovenbuislengte van 600 heeft.kogelenberg schreef:Ben 192 en heb ook een xl. En een l zou voor mij te krap voelen. Maar kan waarschijnlijk wel.
-
- Forum-lid
Ik zit heel goed op de xl. Op de 2xl zou ik te gestrekt zitten met mijn armen.
Al heb je vijf verschillende mensen die allemaal 192 cm zijn, betekend nog niet dat zij allemaal dezelfde binnenbeen- en romplengte hebben.
Ik ben 187 cm lang. De meeste zouden dan een L nemen. Ik heb in verhouding met mijn lengte lange benen. Dus ik heb een XL nodig.
Ik ben 187 cm lang. De meeste zouden dan een L nemen. Ik heb in verhouding met mijn lengte lange benen. Dus ik heb een XL nodig.
-
- Forum-lid
Ik heb gewoon mijn gegevens op de site van canyon ingevuld en het daaruit komende advies opgevolgd
-
- Forum-lid
Ik dacht 5 of 6 nm. Staat volgens mij ofwel op de pen, de klem of in één van de handleidingen.
Ik verwacht komende week mijn gister bestelde Canyon Ultimate CF SL 9.0 Black/grey binnen te krijgen... SPANNEND! Van een stalen 30 jaar oude fiets van ik gok 11 a 12 kg naar een plastic racer van een kg of 7...
Een aantal detail foto's mis ik in de topic dus ik zal mijn best doen dat te veranderen!
Een aantal detail foto's mis ik in de topic dus ik zal mijn best doen dat te veranderen!