Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ook een helmpje hier.
Eentje gekozen voor de donkere maanden.
Lekker opvallend. Zit bovendien gewoon lekker. Prijs kwaliteit een topper.
Niet dat ik beschaamd ben om een B'Twin te dragen, maar die letters haal ik eraf. Ik heb een helm liefst zo clean mogelijk.
Niet dat ik beschaamd ben om een B'Twin te dragen, maar die letters haal ik eraf. Ik heb een helm liefst zo clean mogelijk.
Zou het kunnen dat die stickers reflecterend zijn? In dat geval is het een beetje zonde van je zichtbaarheid. (gewoon even mijn mening ... )hayes schreef:Ook een helmpje hier.
Heh... Stomweg nog niet bij stilgestaan.i-mac schreef:Zou het kunnen dat die stickers reflecterend zijn? In dat geval is het een beetje zonde van je zichtbaarheid. (gewoon even mijn mening ... )hayes schreef:Ook een helmpje hier.
Misschien in dit geval toch laten hangen. Al ben ik met fluo helm, overschoenen en rugzak, groot fietslicht, twee extra knipperlichtjes al behoorlijk zichtbaar.
Klein stickertje is er al af.
- boswielrenner
- Forum-lid
Voor mijn nieuwe project.
Look keo blade 2 CR 20nm
2x Tune Wasserträger' bidonhouder
Campa Super Record Ultra torque cups
Look keo blade 2 CR 20nm
2x Tune Wasserträger' bidonhouder
Campa Super Record Ultra torque cups
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Nou ja gekocht..
net na de vorige winter kreeg ik van mijn lief een nieuw setje Agu Toray Waterproof handschoenen. Dat was namelijk de enige handschoen waar ik ervaring mee heb die ook daadwerkelijk doen wat ze beloven, je handen ook bij flinke kou warm houden, zonder overmatig zweten en in de regen bleven ze ook droog.
Maar toen ik ze vorige week voor het eerst aan wilde doen bleek dat de webshop 2 linker exemplaren had geleverd. En welke webshop dat was.... geen idee meer. Daarom maar een mailjte naar Agu gestuurd. Helaas bestaat de Toray niet meer, maar ze hebben me een setje Waterproof III opgestuurd. En die had ik gisteren in de bus. Vind ik toch top van Agu.
.
Laat het maar weer flink koud worden dan kan ik ze testen Ben benieuwd.
net na de vorige winter kreeg ik van mijn lief een nieuw setje Agu Toray Waterproof handschoenen. Dat was namelijk de enige handschoen waar ik ervaring mee heb die ook daadwerkelijk doen wat ze beloven, je handen ook bij flinke kou warm houden, zonder overmatig zweten en in de regen bleven ze ook droog.
Maar toen ik ze vorige week voor het eerst aan wilde doen bleek dat de webshop 2 linker exemplaren had geleverd. En welke webshop dat was.... geen idee meer. Daarom maar een mailjte naar Agu gestuurd. Helaas bestaat de Toray niet meer, maar ze hebben me een setje Waterproof III opgestuurd. En die had ik gisteren in de bus. Vind ik toch top van Agu.
.
Laat het maar weer flink koud worden dan kan ik ze testen Ben benieuwd.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid HC
Hier kortgeleden ook een goede ervaring met Agu (rechtstreeks). Had een tassenset overjarig/nieuw bij een FM via MP gekocht. De bevestigingsclip brak echter af bij montage en de FM gaf niet thuis. Agu een mailtje + foto gestuurd met de vraag of ze mij konden helpen en de volgende dag kosteloos een nieuwe + reserve clip in huis.
Overigens ben ik doorgaans niet zo gecharmeerd van Agu vanwege het duffe design, maar alle spullen die ik van ze heb zijn wel oerdegelijk (fietstassen, winterhandschoenen, regenjas). Misschien geen topmerk, maar wel een topservice (en hoe vaak is dat wel niet omgekeerd?)!
Mocht Agu meelezen; probeer eens wat aan dat 'duffe' imago te werken. Volgens mij valt er zeker meer uit hun producten/netwerk te halen, met name buiten Nederland.
Overigens ben ik doorgaans niet zo gecharmeerd van Agu vanwege het duffe design, maar alle spullen die ik van ze heb zijn wel oerdegelijk (fietstassen, winterhandschoenen, regenjas). Misschien geen topmerk, maar wel een topservice (en hoe vaak is dat wel niet omgekeerd?)!
Mocht Agu meelezen; probeer eens wat aan dat 'duffe' imago te werken. Volgens mij valt er zeker meer uit hun producten/netwerk te halen, met name buiten Nederland.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Dat duffe AGU heeft anders wel een "hip" wielmerk in huis.ypuh schreef:probeer eens wat aan dat 'duffe' imago te werken. Volgens mij valt er zeker meer uit hun producten/netwerk te halen, met name buiten Nederland.
Dat heel verstandig onder eigen naam werkt en het in het buitenland best aardig doet.