Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ja jongens, als die Chinezen raketten de ruimte in kunnen sturen kunnen zij m.i. ook ANT+ & WIFI apparatuur maken dus zou mij daar niet zo'n zorgen om maken of hetgeen jullie in China bestellen ook bij ons gaat werken.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Ben ook benieuwd, staat ondertussen wel voor 18 dollar op Ali
Voor zover ik begrijp kun je hem, óf als snelheidssensor inzetten, óf als candanssensor. En niet beide tegelijk. Dus moet je er al twee kopen als je beide wilt. Dan wordt het prijsverschil met origineel Garmin al kleiner.
Ik betaalde 28 voor 2 stuks.serbak schreef:Voor zover ik begrijp kun je hem, óf als snelheidssensor inzetten, óf als candanssensor. En niet beide tegelijk. Dus moet je er al twee kopen als je beide wilt. Dan wordt het prijsverschil met origineel Garmin al kleiner.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ah ok, dat is al de helft goedkoper.
-
- Forum-lid
Of kwijt
Mijn Garmin sensoren werken prima,als de Garmin er zin in heeft
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Ach, het is gewoon even proberen. Ik heb hier 3 fietsen staan, dus passen ze wel op één ervanIkon schreef:Of kwijt
- vrderuiter
- Forum-lid
Castelli Diluvio winter gloves, hopen dat die mijn handen, samen met wat merino onderhandschoentjes, een beetje warm kunnen houden.
En een setje Ceramicspeed BB86 lagers.
En een setje Ceramicspeed BB86 lagers.
Hier had net zo goed niets kunnen staan...