Wielerseizoen 2025
-
- Forum-lid
Geweldige overwinning hoor!! En wat een mooi werk van Vos zeg, die ligt echt wel aan de basis van deze overwinning
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaaf!! Ik had haar vorige week verwacht, maar ze flikt het nu.
Vos & PFP is een duo wat elkaar verstaat en allebei koersslim zijn.
Edit: die closeup beelden van Vos en PFP zeggen alles!
Vos & PFP is een duo wat elkaar verstaat en allebei koersslim zijn.
Edit: die closeup beelden van Vos en PFP zeggen alles!
Laatst gewijzigd door daniel1975 op 12 apr 2025 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Hopelijk put Dylan van Baarle hier wat goesting, moraal en inspiratie uit.
We weten dat hij deze wedstrijd kan winnen toch?!!
We weten dat hij deze wedstrijd kan winnen toch?!!
-
- Forum-lid
En ook wel lekker dat die hegemonie van SD Worx-Protime eindelijk doorbroken is!
- CampaYolo
- Forum-lid
Eindelijk ook eens een aanval op SDW. Dat is weer eens wat anders dan gezellig allemaal met Kopecky of Wiebes naar de meet rijden voor een 2e plek. En zie het resultaat.
Die close-up slomo beelden van de banden die over de kasseien stuiteren zijn overigens ook schitterend.
Tevens maakt het me nog zekerder van mijn zaak om daar zelf nooit overheen te fietsen.
Die close-up slomo beelden van de banden die over de kasseien stuiteren zijn overigens ook schitterend.
Tevens maakt het me nog zekerder van mijn zaak om daar zelf nooit overheen te fietsen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lag er iets geels bij?

Heeft Wiebes recent nog wel eens serieus voor Lotte gereden? Of is het altijd eenrichtingsverkeer?
Ik was heel bang voor een suf scenario toen de kopgroep weer werd teruggehaald, maar leek ook wel alsof Lotte het gewoon niet had vandaag.
Hopen dat de andere ploegen nu weer eens zien dat de aanval kan lonen. Gaat PFP nu volgende twee weekenden ook meedoen voor de winst? Vooraf zou ik hebben gedacht dat de AGR en LBL haar beter zouden moeten liggen dan dit.
-
- Forum-lid
Bwa Kopecky was gewoon niet goed genoeg om Vos er af te rijden, en trok dan de kaart Wiebes, logisch lijkt me. De redenering liever PFP dan Vos was dan een logisch tactisch gevolg met daaruitvolgend een mooie winnares, die in haar carriere overigens een ongezien palmares bijeenfietste over alle disciplines heen. Vos daarentegen zal waarschijnlijk nooit PR winnen, of het moet vanop pensioen zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet logisch. Wiebes lag er al een paar keer bijna af, die was ook niet goed genoeg. Wiebes had beter voor Lotte kunnen werken zodat die nog iets over had in de finale. Had bij het (te korte) interview met Lotte niet het gevoel dat ze blij was met het koersverloop. Iemand een langer interview met haar?