Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Sensa

Kittel
Forum-lid

Kittel 15 jun 2015 13:21

Jaap Telder schreef:Als je verstand van zaken hebt kun je je niet laten bedonderen bij Vos.
Bovendien ben je er zelf bij toch, en je weet wat je wel of niet wilt.
Heb er meerdere frames/fietsen gekocht naar volle tevredenheid, zelfs bij een garantiegeval.
Meeste klagers van Vos hebben geen verstand van zaken of letten niet goed op en controleren niets maar gaan daarna klagen.
Veel fietsenboeren verkopen Ultegra fietsen waarvan alleen de shifters Ultegra zijn en der rest een mix.
Goed inlezen en oriënteren is het minste wat je kan doen, helemaal als je weet dat een zaak niet goed bekend staat..
( heb het hier niet over de lakklachten van de Sensa)
Nou Jaap, jij mag wel gaan solliciteren bij Vos, precies dezelfde insteek. Je zegt dat als je weet wat je wil je niet bedonderd kunt worden. Ik wilde een stuur van 42cm, dit wist ik heel zeker en zij ook. Daarnaast wilde ik mijn versnellingen afgesteld hebben op een nieuwe fiets. Hoe duidelijk kan het zijn?
Maargoed Jaap, volgens jou had ik mijn meetlat mee moeten nemen om te kijken of het ook wel echt klopt? Dit betekend dat ik ervan uit moet gaan dat de fietsenmaker tegen mij liegt?
Anyway, het is de eerste fiets die ik nieuw gekocht heb en mijn budget was destijds klein. Dit is ook de reden waarom ik hem daar gekocht heb. De volgende keer spaar ik toch mooi een maandje langer en koop ik mijn fiets bij een fietsenmaker die wel oprecht is.

richard-w
Forum-lid

Gebruikersavatar richard-w 15 jun 2015 14:50

Jaap Telder schreef:
richard-w schreef:
JasperGR schreef:Heb je eventueel foto's van de lak? Je zou eventueel Sensa zelf opbellen of emailen.
Ik zal morgen wat foto's maken en hier plaatsen.
Nog geen foto's gezien...
Zit op mijn werk

Jaap Telder
Forum-lid

Gebruikersavatar Jaap Telder 15 jun 2015 17:21

Kittel schreef:
Jaap Telder schreef:Als je verstand van zaken hebt kun je je niet laten bedonderen bij Vos.
Bovendien ben je er zelf bij toch, en je weet wat je wel of niet wilt.
Heb er meerdere frames/fietsen gekocht naar volle tevredenheid, zelfs bij een garantiegeval.
Meeste klagers van Vos hebben geen verstand van zaken of letten niet goed op en controleren niets maar gaan daarna klagen.
Veel fietsenboeren verkopen Ultegra fietsen waarvan alleen de shifters Ultegra zijn en der rest een mix.
Goed inlezen en oriënteren is het minste wat je kan doen, helemaal als je weet dat een zaak niet goed bekend staat..
( heb het hier niet over de lakklachten van de Sensa)
Nou Jaap, jij mag wel gaan solliciteren bij Vos, precies dezelfde insteek. Je zegt dat als je weet wat je wil je niet bedonderd kunt worden. Ik wilde een stuur van 42cm, dit wist ik heel zeker en zij ook. Daarnaast wilde ik mijn versnellingen afgesteld hebben op een nieuwe fiets. Hoe duidelijk kan het zijn?
Maargoed Jaap, volgens jou had ik mijn meetlat mee moeten nemen om te kijken of het ook wel echt klopt? Dit betekend dat ik ervan uit moet gaan dat de fietsenmaker tegen mij liegt?
Anyway, het is de eerste fiets die ik nieuw gekocht heb en mijn budget was destijds klein. Dit is ook de reden waarom ik hem daar gekocht heb. De volgende keer spaar ik toch mooi een maandje langer en koop ik mijn fiets bij een fietsenmaker die wel oprecht is.
Ik heb inderdaad altijd een maatrolletje mee om alles na te meten wanneer ik een fiets of frame koop, is haast een must, zoniet het belangriijkste gereedschap bij aankoop van een nieuwe fiets. Ga altijd af op eigen bevindingen en niet op die van een ander.
Zo kan je zelf de maat nemen ( met de fietsenboer 8-) )

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 15 jun 2015 19:24

Wat betreft het versnellingen afstellen bij Vos: Elke fiets die daar verkocht wordt, daarvan worden de versnellingen perfect afgesteld!
Ik ben daar regelmatig en sta dan bij de monteurs te kijken hoe ze een en ander afstellen.
Niks mis mee.
Maar hoe heb je je fiets vervoerd naar huis? Liggend in de kofferbak op de zijde van de versnellingen?
Een stuur van 42 cm, was dat center/center gemeten of buitenzijde? Meten is weten.
Ik kan Jaap daarin alleen maar gelijk geven.

twinny
Forum-lid

twinny 18 jun 2015 21:19

Zullen we het weer of Sensa gaan hebben, want die Vos kan mij geen .... schelen.
Apex Flare 3.0 Disc Di2 QS45 Carbon Disc
Gs1200 lc Rallye

Roaldinio
Forum-lid

Roaldinio 18 jun 2015 21:26

PRECIES!

sensawielerfan
Forum-lid

sensawielerfan 19 jun 2015 08:46

DAT WOU IK NET ZEGGEN IDD!

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 22 jun 2015 20:01

WAAROM SCHREEUWEN JULLIE ZO?

sprint100
Forum-lid

sprint100 23 jun 2015 10:18

Afbeelding

sprint100
Forum-lid

sprint100 23 jun 2015 10:19

Die foto's van de lak zijn zoek geraakt?

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 23 jun 2015 10:31

Hij zit nog steeds op zijn werk. :mrgreen:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Roaldinio
Forum-lid

Roaldinio 23 jun 2015 11:10

Hoe is het eigenlijk nog afgelopen met dat eerste verhaal van de schade door het stuur. Ik weet dat ze stickertjes plakken nu, maar hoe is het schadegeval nog afgehandeld?

Plaats reactie