Nou Jaap, jij mag wel gaan solliciteren bij Vos, precies dezelfde insteek. Je zegt dat als je weet wat je wil je niet bedonderd kunt worden. Ik wilde een stuur van 42cm, dit wist ik heel zeker en zij ook. Daarnaast wilde ik mijn versnellingen afgesteld hebben op een nieuwe fiets. Hoe duidelijk kan het zijn?Jaap Telder schreef:Als je verstand van zaken hebt kun je je niet laten bedonderen bij Vos.
Bovendien ben je er zelf bij toch, en je weet wat je wel of niet wilt.
Heb er meerdere frames/fietsen gekocht naar volle tevredenheid, zelfs bij een garantiegeval.
Meeste klagers van Vos hebben geen verstand van zaken of letten niet goed op en controleren niets maar gaan daarna klagen.
Veel fietsenboeren verkopen Ultegra fietsen waarvan alleen de shifters Ultegra zijn en der rest een mix.
Goed inlezen en oriënteren is het minste wat je kan doen, helemaal als je weet dat een zaak niet goed bekend staat..
( heb het hier niet over de lakklachten van de Sensa)
Maargoed Jaap, volgens jou had ik mijn meetlat mee moeten nemen om te kijken of het ook wel echt klopt? Dit betekend dat ik ervan uit moet gaan dat de fietsenmaker tegen mij liegt?
Anyway, het is de eerste fiets die ik nieuw gekocht heb en mijn budget was destijds klein. Dit is ook de reden waarom ik hem daar gekocht heb. De volgende keer spaar ik toch mooi een maandje langer en koop ik mijn fiets bij een fietsenmaker die wel oprecht is.