Rose (voorheen Red Bull)
Komende vrijdag gaan we naar Rose voor de WSV en om drie fietsen op te halen.
Een Carbon Pro-3000SL (maar met Circuit wielen) in carbon-naturel voor een jongen uit ons fietsgroepje, een Pro-SL 3000 in wit voor een dame uit het groepje en een Carbon SL-4400
in carbon-naturel voor mezelf. Zodra ik mijn fiets thuis heb wil ik stuur, stuurpen en zadel
wisselen tegen andere modellen die Rose helaas niet in hun assortiment voert.
Een Carbon Pro-3000SL (maar met Circuit wielen) in carbon-naturel voor een jongen uit ons fietsgroepje, een Pro-SL 3000 in wit voor een dame uit het groepje en een Carbon SL-4400
in carbon-naturel voor mezelf. Zodra ik mijn fiets thuis heb wil ik stuur, stuurpen en zadel
wisselen tegen andere modellen die Rose helaas niet in hun assortiment voert.
Hallo beste red bull liehebbers! Ben van een plan een carbon pro 4000 te bestellen bij Rose met easton ec70 wielen erin,ben ongeveer 89kg en 179 lang ! zou deze combinatie mijn gewicht aan kunnen? ben gewone toerrijder met ongeveer 5000km per jaar,rijd 90 procent van de kilometers op het vlakke weg ,en iemand al rijervaring met dit type Red Bull?
windrijder
Qua gewicht is het geen probleem.
Rijervaringen, het is een knalstijf frame, zenuwachtig en weinig comfort.
Om te toeren zou ik naar een ander frameset kijken, maar ja ik weet niet hoe je op comfort gesteld bent.
Rijervaringen, het is een knalstijf frame, zenuwachtig en weinig comfort.
Om te toeren zou ik naar een ander frameset kijken, maar ja ik weet niet hoe je op comfort gesteld bent.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
Je kan eens kijken bij Rose naar een alu, of de carbon sl versie.
Ik heb beide carbonversies gehad, eerst de pro en nu de sl, maar die is meer comfortabel.
Een alu de pro-sl is minder stijf.
Maar probeer ze eens in de winkel, kan er allemaal namelijk, dan voel je duidelijk het verschil.
een zenuwachtig, nerveus frame is er een die heel erg luisterd naar stuurbewegingen en gewichtsverplaatsing, naar de bereider dus.
Heel direct.
Maar in ieder geval plezier met het kopen, de winkel is erg mooi!
Ik heb beide carbonversies gehad, eerst de pro en nu de sl, maar die is meer comfortabel.
Een alu de pro-sl is minder stijf.
Maar probeer ze eens in de winkel, kan er allemaal namelijk, dan voel je duidelijk het verschil.
een zenuwachtig, nerveus frame is er een die heel erg luisterd naar stuurbewegingen en gewichtsverplaatsing, naar de bereider dus.
Heel direct.
Maar in ieder geval plezier met het kopen, de winkel is erg mooi!
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when