Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 28 mar 2011 17:00

[quote="ErwinB"]Maar dan heb ik dus gisteren ook een forumlid gespot :). Op welke fietsen fietsten jullie (dat onthoud ik beter dan de mensen die erop zitten).
[/quote]

Ik (vrouw dus, voor alle duidelijkheid) in zwart tenue op een Sensa Lombardia Ultimo (framemaat 50, klein fietsje dus :) ) en mijn vriend op een knalgele Giant. Nou ben ik ook wel benieuwd wie jij was....

fietsendedaan
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 apr 2010 21:24

fietsendedaan 28 mar 2011 17:31

[quote="Theo V"][quote="fietsendedaan"]Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

lekker rondje, alleen moses krimmel, het was koud en kwam er pas achter toen ik al lang en breed onderweg was. Had wel lange kleren aan, was alleen jasje vergeten...[/quote]

Ik zelf zou dat stuk door de Botlek niet gedaan hebben en langs het voedingskanaal van het Brielse meer naar Rozenburg gereden hebben.[/quote]

Dat zou ik ook gedaan hebben ware het niet dat ik daar al geweest ben vorige week!

erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 28 mar 2011 18:06

[quote="ever"][quote="ErwinB"]Maar dan heb ik dus gisteren ook een forumlid gespot :). Op welke fietsen fietsten jullie (dat onthoud ik beter dan de mensen die erop zitten).
[/quote]

Ik (vrouw dus, voor alle duidelijkheid) in zwart tenue op een Sensa Lombardia Ultimo (framemaat 50, klein fietsje dus :) ) en mijn vriend op een knalgele Giant. Nou ben ik ook wel benieuwd wie jij was....[/quote]

Leuk! We werden door jullie ingehaald (vast niet de voor de eerste keer) en toen zei ik nog tegen de jongen waar ik mee fietste: 'Vet zo'n gele Giant' :), de Sensa kan ik me niet herinneren. Ik reed op een rode Cannondale Caad 9, zwarte broek, witte schoenen, witte helm (deed overigens later niet meer mee aan die vreemde wisselingen van tempo, lekker rustig doorgefietst).

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 28 mar 2011 18:12

Ik heb inderdaad wel iemand met een witte helm bij dat groepje gezien. Niet zo op de fiets gelet eigenlijk. Maar dat moet jij dus geweest zijn. Heb het ook maar even gemeld op topic Forumlid gespot. Is nl de eerste keer dat ik zomaar een forumlid "in het wild" gespot heb ;)

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 28 mar 2011 21:12

Vandaag nog even een rondje gedaan.
5x Eltenberg via de klinkerweg. Uiteindelijk 50km

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 28 mar 2011 21:35

Dertig kilometer na het werk in de wetenschap dat het nog een tijd licht blijft. En met de zekerheid dat er na het eten belastingpapieren moeten worden ingevuld.
:/
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

wildromance
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 08 okt 2009 10:48

wildromance 28 mar 2011 23:39

Zondag rondje Bloemendaal gefietst...
Heerlijk 82 km getrapt met een clubje fietsvrienden.
Als je wint heb je vrienden

erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 29 mar 2011 00:13

Aangezien de zomertijd weer in is gegaan, kunnen we mooi 's avonds weer een stukje trappen. Mijn voorbeeld werd niet door heel veel mensen gevolgd trouwens.

Rondje van 75km ongeveer: Zutphen, Eefde, Bathmen, Holten, (bij de Motieweg omhoog, een stuk richting Nijverdal gefietst en weer omgedraaid bij het venijnige klimmetje, wel erna uiteraard), Holten, Laren, Almen, Warnsveld, Zutphen. Onderweg nog even koffie gedronken bij moeders en zo was ik net voor het donker weer thuis. Super fietsweer vanavond trouwens!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27872
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 29 mar 2011 19:21

Geweldig fietsweer! Zonnetje, weinig wind, 14 graden.

Groningen - Peize - Zeijen - Bovensmilde - Ravenswoud - Fochteloo - Veenhuizen - Een - Zevenhuizen - Niebert - Boerakker - Oostwolde - Hoogkerk - Groningen.

Totaal 105 km. Paar D3-blokjes gedaan.

Experiment om via Ravenswoud en Fochteloo te rijden was bepaald geen succes. Prachtige omgeving maar Belgisch wegdek.

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 29 mar 2011 21:50

Er zitten daar idd een paar flink slechte stukken asfalt...

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 29 mar 2011 22:34

Vandaag via Zelhem-Hengelo-Vorden naar Zuthpen. Toen door naar Brummen. Vlak voor Brummen lek gereden, pomp werkte niet, gelukkig kon ik bij een huis een pomp lenen. Toen weer op weg. Bij Dieren vond iemand het nodig plots zijn auto deur open te gooien waardoor maatje Juulh er bijna tegen op zat. Toen via Doesburg terug naar Doetinchem. In Doetinchem Sponge nog gespot. Uiteindelijk 63km.

erikvdn
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 15 aug 2008 21:45

erikvdn 29 mar 2011 22:36

Vandaag 50 km door West-Friesland gereden. van Hoorn naar Enkhuizen-Wervershoof-Zwaagdijk-Nibbixwoud-Berkhout.

Echt fantastisch weer. Eerste dag dit jaar in de korte broek!

Plaats reactie