Andere sporten gedaan vandaag?
- Sweety2008
- Forum-lid
Super TTT. Kleine sportscholen zijn vaak veel gezelliger dan de grootte sportcentras.
Ga vanmiddag weer lopen.
Is voorlopig de laatste keer maandag naar het ziekenhuis en diensdag dan onder het mes. Weet niet hoe lang ik moet stoppen met sporten. Dit moet ik dan nog vragen. Ligt natuurlijk ook aan hoe snel ik van dit alles herstel.
Ga vanmiddag weer lopen.
Is voorlopig de laatste keer maandag naar het ziekenhuis en diensdag dan onder het mes. Weet niet hoe lang ik moet stoppen met sporten. Dit moet ik dan nog vragen. Ligt natuurlijk ook aan hoe snel ik van dit alles herstel.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Heb nog een keer alles gegeven 16,94 km gelopen met heel veel wind.
Ik zeg doei. Tot de volgende keer.
Ik zeg doei. Tot de volgende keer.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Bedankt.
Ik meld me weer als ik thuis ben.
Ik meld me weer als ik thuis ben.
Ghost Nivolet 6LC
ik doe fietsen eigenliijk erbij . Vandaag een mooie run van ongeveer 17 km in een rustig tempo gelopen. Na de halve marathon van amsterdam de boel wat laten vieren. Enige kilo's aangekomen. Nu tot mei basisconditie trainen, kilo's kwijtraken. Ik hoop dan bij wingsforlife op 8 mei(een loop waar je net zolang loopt tot dat je wordt ingehaald door de auto) op 30-35 km uit te komen. Daarna weer specifiek met een schema van Jack Daniels voor de halve trainen waar ik iets sneller hoop te zijn dan in 2015. Doel is 1:32
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
- Sweety2008
- Forum-lid
Is Jack Daniels niet ook een Whisky net als Johnny Walker?
Ghost Nivolet 6LC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar toch lijkt Johnny Walker mij dan weer de meer voor de hand liggende keuze voor een loopschema
Less is bore
Vanavond nog even een rondje van 7km gaan joggen. Na een weekend werken kan dit deugd doen. Morgen een dagje rust. Vanaf dinsdag er weer volop tegen aan.