trek madone productie
http://www.youtube.com/watch?v=2nVbmcns ... re=related
Trek
Rood en wit is het wel helemaal he in Amerika, kijk maar naar de Cannondale fietsen voor 2009. Ziet er best gaaf uit alleen jammer dat ze voor de 1.9 maar een kleurstelling hebben.
Uit het Cervelo topic:
De belangrijkste groep klanten bestaat uit 30 jarige metrosexuele mannen, met een voorkeur voor kleur als er maar wit in zit.
Wat een lelijke fietsen brengt men hier op de markt. Kwalitatief zal we ongetwijfeld niks mis mee zijn, maar alsjeblieft geef de marketing afdeling een trap onder hun kont door zulke gedrochten uit te brengen.
Voor Trek moet het denk ik dit zijn:De belangrijkste groep klanten bestaat uit hoogopgeleide mannen van midden veertig, met een bovengemiddeld inkomen
De belangrijkste groep klanten bestaat uit 30 jarige metrosexuele mannen, met een voorkeur voor kleur als er maar wit in zit.
Wat een lelijke fietsen brengt men hier op de markt. Kwalitatief zal we ongetwijfeld niks mis mee zijn, maar alsjeblieft geef de marketing afdeling een trap onder hun kont door zulke gedrochten uit te brengen.
Dat is geen geel! Dit is geel!
-
- Forum-lid
zeer mooi!
-
- Forum-lid
Knots schreef:Alle 2009 modellen staan inmiddels op: http://www.trekbikes.com/be/nl/bikes/road/
Ik zie op de site dat Trek in tegenstelling tot bij de 2008-modellen geen adviesprijzen meer vermeldt. Weet iemand de adviesprijzen over 2009?
Wat is nu eigenlijk exact het verschil tussen de "gewone" en de pro uitvoeringen.
Het enige echte verschil in geometrie dat ik kan ontdekken is de afmeting van de balhoofdbuis, die bij de pro's wat kleiner is. Is het dan alleen de zitpositie die wat sportiever en meer voorover is?
Het enige echte verschil in geometrie dat ik kan ontdekken is de afmeting van de balhoofdbuis, die bij de pro's wat kleiner is. Is het dan alleen de zitpositie die wat sportiever en meer voorover is?