Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour de France 2012

puritein1
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 jan 2012 21:57
Locatie: Kudelstaart

puritein1 19 jul 2012 01:03

fredhhw schreef:...deze clown is gewoon een van de beste renners in het peloton.

Klopt! Dus ik vraag opnieuw ...hoe kan het toch dat ze die idiote clown iedere keer opnieuw weer laten rijden!!


:?: :?:
Lekker peddelen jonguhh!!

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9133
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 19 jul 2012 06:54

Wat denk je zelf?
(hint: klassement)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6582
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 19 jul 2012 08:53

fredhhw schreef:deze clown is gewoon een van de beste renners in het peloton.
Zelfs clown vind ik misplaatst. Nu een paar interviews van hem gezien een wat is er in vredesnaam mis met deze man? Om dan het woord HATER te gebruiken snap ik al helemaal niks van. Ik zie ook niemand CONCREET maken want er mis is aan die man. Het zijn alleen maar algemeenheden.
Ik ken het gevoel haat al nauwelijks maar om een renner in de Tour te haten? Wat moet je dan in vredesnaam voor gevoel ontwikkelen als is echt een aanleiding is om ergens fel tegen te zijn?

Als ik zie hoe hij gister die petjes bij die kinderen staat te tekenen denk ik: "die man is verdomd goed waar hij voor betaald wordt". Hij had tijd voor iedereen en stond relax z'n ding te doen.
Als hij vervolgens op de fiets stapt en in de aanval gaat wat hij notabene in een miniinterview vlak voor de etappe heeft staan te vertellen heb je ook nog eens kloten.
Vervolgens zowel de bollentrui als de etappe pakken? Grote klasse.

En idd is het een Nederlander en rijdt hij in een Rabo shirt hadden we nu de laatste col van vandaag oranje staan schilderen.

Laten we wel wezen. Voeckler is een van de weinige die deze Tour nog een beetje kleur heeft gegeven want verder was het natuurlijk een optocht van het wetenschap-wielrennen van SKY.

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 19 jul 2012 08:58

Pinot, Voeckler en Sanchez. Hoogtepuntjes van deze tour. En de overheersing van Sagan, maar dat was bijna al vanzelfsprekend geworden.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2728
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 19 jul 2012 09:02

Gastheerg schreef:
fredhhw schreef:deze clown is gewoon een van de beste renners in het peloton.
Zelfs clown vind ik misplaatst. Nu een paar interviews van hem gezien een wat is er in vredesnaam mis met deze man? Om dan het woord HATER te gebruiken snap ik al helemaal niks van. Ik zie ook niemand CONCREET maken want er mis is aan die man. Het zijn alleen maar algemeenheden.
Ik ken het gevoel haat al nauwelijks maar om een renner in de Tour te haten? Wat moet je dan in vredesnaam voor gevoel ontwikkelen als is echt een aanleiding is om ergens fel tegen te zijn?

Als ik zie hoe hij gister die petjes bij die kinderen staat te tekenen denk ik: "die man is verdomd goed waar hij voor betaald wordt". Hij had tijd voor iedereen en stond relax z'n ding te doen.
Als hij vervolgens op de fiets stapt en in de aanval gaat wat hij notabene in een miniinterview vlak voor de etappe heeft staan te vertellen heb je ook nog eens kloten.
Vervolgens zowel de bollentrui als de etappe pakken? Grote klasse.

En idd is het een Nederlander en rijdt hij in een Rabo shirt hadden we nu de laatste col van vandaag oranje staan schilderen.

Laten we wel wezen. Voeckler is een van de weinige die deze Tour nog een beetje kleur heeft gegeven want verder was het natuurlijk een optocht van het wetenschap-wielrennen van SKY.
Ja +1. Voeckler is een showmannetje maar wel een die het keer op keer waar maakt. Inderdaad formidabel.

Sky met Wiggins is gewoon het Banesto van 2012 met Indurain. Wiggins heeft dan ook nog een fantastische Froome bij zich. Dan wordt het saai en voorspelbaar. Maar wellicht (heel onwaarschijnlijk maar je wet het nooit) heeft hij vandaag een "jour sans" zoals Evans gisteren en dan liggen de kaarten weer anders.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 jul 2012 09:15

litespeed schreef:Pinot, Voeckler en Sanchez. Hoogtepuntjes van deze tour. En de overheersing van Sagan, maar dat was bijna al vanzelfsprekend geworden.
Greipel hoort toch ook wel in dat rijtje. Dat hij 1 etappe zou winnen lag wel in de verwachting, maar denk toch dat weinig mensen hadden verwacht dat hij er 3 won en maar 1 over liet voor Cavendish. De andere sprinters bleven door Sagan volledig met lege handen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 19 jul 2012 09:32

Ik vond het hele jaar al dat Cavendish wat minder vlot aankwam en niet meer die lengtes pakte aan de meet (niet, Andromeda...? ;) ). En rekende dus vooraf zeker op Greipel (en ook op Kittel overigens).

Maar Greipel mag inderdaad best in dat rijtje!

puritein1
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 jan 2012 21:57
Locatie: Kudelstaart

puritein1 19 jul 2012 10:07

Allemaal waar heren,
Fantastisch gereden hoor.......

En voor zijn fans die hij hier op het forum kennelijk in overvloed heeft:
Even een voorstel: vanaf volgende week allemaal op je werkplek het gedrag kopieren van jullie held in dat groene shirt . Inclusief het hele dag gekke bekken trekken, aanstellen en alleen maar show maken als de baas op de afdeling het ziet. Beetje je collega's uitschelden en de hele dag voor de gek houden.......en volhouden he !
Kunnen jullie over twee weken allemaal onwijs veel berichten op dit forum zetten want dan heb je der lekker de tijd voor...... :D

Ik vraag me dus echt af waarom het nou komt dat ze die idiote clown in dat groene shirt steeds maar weer laten rijden.
Zou die echt zo sterk zijn dat niemand hem kan bijhouden (klassement snap ik echt wel)....Of zou die in Frankrijk tussen de wedstrijden door gewoon minder gecontroleerd worden?? :cry:
Lekker peddelen jonguhh!!

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2728
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 19 jul 2012 10:13

puritein1 schreef:Allemaal waar heren,
Fantastisch gereden hoor.......

En voor zijn fans die hij hier op het forum kennelijk in overvloed heeft:
Even een voorstel: vanaf volgende week allemaal op je werkplek het gedrag kopieren van jullie held in dat groene shirt . Inclusief het hele dag gekke bekken trekken, aanstellen en alleen maar show maken als de baas op de afdeling het ziet. Beetje je collega's uitschelden en de hele dag voor de gek houden.......en volhouden he !
Kunnen jullie over twee weken allemaal onwijs veel berichten op dit forum zetten want dan heb je der lekker de tijd voor...... :D

Ik vraag me dus echt af waarom het nou komt dat ze die idiote clown in dat groene shirt steeds maar weer laten rijden.
Zou die echt zo sterk zijn dat niemand hem kan bijhouden (klassement snap ik echt wel)....Of zou die in Frankrijk tussen de wedstrijden door gewoon minder gecontroleerd worden?? :cry:
Ik steek mijn hand voor niemand in het vuur maar je doet Voeckler echt te kort. Zelf was en ben ik geen Voeckler fan maar ik heb wel respect voor hem. Hij is strijdlustig, tacktisch goed (door schade en schande wijs geworden) en sterk genoeg om zijn momenten te pakken. Hij is slim genoeg om de dagen uit te zoeken waar hij kans heeft om te winnen en op de dagen dat het niet hoeft hangt hij achterin het peloton.

Maak je er niet te druk over, als nederland een dergelijke renner had dan was het hosanna geweest.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 19 jul 2012 10:16

Bovendien is een vergelijking met een gewone baan sowieso niet eerlijk want sport heeft nu eenmaal andere wetten en omgangsregels. Komt nog bij: binnen zijn ploeg IS Voeckler zo'n beetje de baas.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

jansen01
Forum-lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 sep 2011 19:13

jansen01 19 jul 2012 10:17

A: lang verhaal
B: kort verhaal

B: prestaties tellen nu eenmaal
Addict R1

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9133
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 19 jul 2012 10:19

Er was gisteren een kopgroep van 38 man, Voeckler blijft daar als enige van over en wint vervolgens met bijna 2 minuten voorsprong. Je denkt toch niet dat de rest hem heeft laten gaan omdat ze dachten hem wel weer ergens in te halen? Ik ben geen fan van hem (alhoewel ik over het algemeen wel een zwak heb voor de wat meer uitgesproken renners), maar je kunt moeilijk ontkennen dat Voeckler één van de beste renners van dit moment is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Plaats reactie