Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- vrderuiter
- Forum-lid
Ik zou me maar niet zo irriteren. KOMmetjes zijn leuk, maar ik zou het allemaal niet te serieus nemen. Resultaten met je eigen resultaten vergelijken, daar mag je serieus in zijn, voor de rest: vooral genieten van het fietsen zelf. Of je nu hard of zacht fietst, 100 KOMmetjes hebt of 0...
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
Het was wel een alltime kom. En bij behaalde resultaten staat die wel als 1 maar in het algemeen klassement staat die er niet tussen helaas. Geen ramp wel jammer
Argon 18 Gallium
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale supersix i2 2012
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale supersix i2 2012
Ff opnieuw uploaden? Zelf heb ik ooit een KOM op de Forclaz gehad, was wel positie 1 van 0 deelnemers. Klopte niks van uiteraard, bugje in strava, een dag later stond ik 300 van 1000 ofzo...sigur-ros schreef:Het was wel een alltime kom. En bij behaalde resultaten staat die wel als 1 maar in het algemeen klassement staat die er niet tussen helaas. Geen ramp wel jammer
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Er is net een update beschikbaar gekomen voor de iPhone app waarbij je na de rit een foto kunt uploaden (zonder instagram koppeling of iets dergelijks).
Wellicht makkelijker voor de meesten.
En je kunt ook nog willekeurige foto's aan reeds bestaande activiteiten toevoegen. Dit bedoelde ik dus eerder met "geen gedoe"
Wellicht makkelijker voor de meesten.
En je kunt ook nog willekeurige foto's aan reeds bestaande activiteiten toevoegen. Dit bedoelde ik dus eerder met "geen gedoe"
Laatst gewijzigd door Fr3ggel op 23 mar 2015 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ah!
Heel goed, dus nu heb je Instagram niet meer nodig om foto's toe te voegen.!
Werkt vooralsnog alleen met de app dus (nog) niet met de web versie.
Werkt vooralsnog alleen met de app dus (nog) niet met de web versie.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless