Wat is fout, wat kan echt niet?
-
- Forum-lid
Wat was er opgeklopt dan?daniel1975 schreef:Dat vroeg ik mij ook al af; vraag mij af of de journalist die dit zo heeft opgeklopt nu trots thuis zit te genieten. De enige verliezer is de Kankerstichting.
-
- Forum-lid
Sorry Sloeren, kon t echt niet laten
wat nu echt niet kan.... was die bergtijdrit-outfit van de paarse muppet(niet mijn woorden).
Ferskrikkelijk was dat.Met die paarse laarsjes.Als je hier met die outfit langs sommige parkeerplaats-bosjes fietst, wordt je zo erin getrokken en dan schreeuw je heel erg om je moeder.
EDIT rose! muppet
Ferskrikkelijk was dat.Met die paarse laarsjes.Als je hier met die outfit langs sommige parkeerplaats-bosjes fietst, wordt je zo erin getrokken en dan schreeuw je heel erg om je moeder.
EDIT rose! muppet
Laatst gewijzigd door codex op 03 jun 2014 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
...Daar wil je je moeder toch helemaal niet bij betrekken...codex schreef:wat nu echt niet kan.... was die bergtijdrit-outfit van de paarse muppet(niet mijn woorden).
-
- Forum-lid
Paars????
ach ja wat mij betreft kan alles.Maar het blijft vreemd.
Wij houden ons aan de zg ongeschreven regels en die profs doen maar.
Outfits in de meest verschrikkelijke tienermeisjes-kleuren.
Zelfs bij hotter-than-my-daughter lopen ze er niet zo te kijk erbij.Nou dat wil wat zeggen.
En dan ....als het even regent trekken ze de meest fantasieloze regenjasjes aan , zonder sponsornamen en dan legt zo'n sponser er soms 10 miljoen per jaar bij.
nou dat kan echt niet.
Wij houden ons aan de zg ongeschreven regels en die profs doen maar.
Outfits in de meest verschrikkelijke tienermeisjes-kleuren.
Zelfs bij hotter-than-my-daughter lopen ze er niet zo te kijk erbij.Nou dat wil wat zeggen.
En dan ....als het even regent trekken ze de meest fantasieloze regenjasjes aan , zonder sponsornamen en dan legt zo'n sponser er soms 10 miljoen per jaar bij.
nou dat kan echt niet.
Jan Ullrich had de bril ook altijd onder de bandjes.hayes schreef:Ben ik echt de enige die die bandjes niet kan verdragen als ze onder de brilpoten zitten? Ik draag ze dus altijd over de brilpoten.knutmo schreef:Bandjes van de helm over de pootjes van de (gewone!) bril. Tsk, tsk.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"