Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

Fietsen?altijd
Forum-lid

Fietsen?altijd 17 jun 2016 18:13

Jaloeeeers.
Maak joe woar

JoostG
Forum-lid

JoostG 17 jun 2016 18:40

Vandaag in mijn uppie een rondje in hetzelfde gebied als Havana en consorten: 2x de Gobbera, Passo Brocon (waar ik 3 andere Nederlanders sprak) en een klim naar lago Calaita. Om eens een keer niet vermoeid aan een cyclo te beginnen had ik afgesproken de hele dag 20 slagen onder mijn omslagpunt te blijven. Voor de lunch was dat appeltje eitje, daarna, pffff. Die klim naar lago Calaita was een gemene donder. Kilometers aan 10% en als sluitstuk een kilometer met 18%. Wilde ik mijn hartslag daar lager houden, dan zou ik zijn omgevallen, grrr
Die laatste foto is uiteraard voor GastheerG: kan die ook wat dokkeren over de keien in zijn favoriete land :-)
Overigens is dit mijn eerste keer in dit gedeelte van Italie: zoveel mooier dan de Franse Alpen.

116km, en volgens Strava bijna 6000hm, koekoek!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 17 jun 2016 19:41

Mooie foto's heren!

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 17 jun 2016 21:29

6000 hm, Strava is wel de wereldkampioen overdrijven :D (ik geloof dat ze voor de Sportful ook dik 7000 opgeven, terwijl 't in werkelijkheid 4800 is)...

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 17 jun 2016 21:41

Mooie foto`s mannen. Succes van het weekend. Hopen op beetje fatsoenlijk weer want het voorjaar is veelal bar en boos geweest in deze streek..

Familie Giovanni mag nog 6 weken geduld oefenen..

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 17 jun 2016 22:12

jaloersmakend al die foto's!

gelukkig was dit het beeld gisteren aan het einde van mijn (deels regen) duurritje, wat verder geen straf was

Afbeelding

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 18 jun 2016 15:28

Vandaag een kort rondje met intervallen, halverwege begon het heel hard te regenen dus ben ik een tankstation ingevlucht voor een koffie.
Ik zou blij zijn als eindelijk de zomer nu echt begint.
Ghost Nivolet 6LC

JoostG
Forum-lid

JoostG 18 jun 2016 16:52

Vandaag even een kort rondje om de beentjes te sparen: ten oosten van Feltre hebben we de wagen neergezet en eerst omhoog gereden via Praderadego. Niet een fijn lopende klim, waardoor ik meer aan de bak moest dan verwacht. Eenmaal boven geen Dolomieten meer, maar de Po vlakte. Na de afdaling zijn we gereden naar de volgende klim en doel van rondje: Passo San Boldo. De bochten bovenin zijn tunnels, erg cool! Na een lekkere afdaling volgde nog een vlak stukje (ook wel weer eens lekker) naar de auto. Nu startnummer ophalen, goed eten en op naar de cyclo van morgen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 18 jun 2016 18:09

Toyota van Gent Tocht gereden vanuit Veenendaal.
Ik heb het vanochtend gewoon met dit tochtje over de Noord-Veluwe moeten doen met als verste punt de Knobbel bij 't Harde. Goed voor 150 kilometer.
Gelukkig op een staartje na van een grote bui op het eind vlak voor Veenendaal, de tocht droog kunnen volbrengen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 18 jun 2016 18:18

Vandaag de Jan Bakelants Classic samen met TumTumTum. Korte afstand want het wat beestenweer. Maar wel blij dat ik toch even geweest ben want ietsie fietsie is beter dan nietsie

Zeer strenge controle bij de start. Hier wordt gekeken of er verdachte schakelaars op het stuur zitten.
Afbeelding

Veel waren er al op pad dus inschrijven was zo gepiept
Afbeelding

Geen cols en cotes maar wel de hele rit op en af.
Afbeelding

Overigens wel een parcours voor mij. Op 2-3 hellingen na waren de percentages mild dus kan ik die grote molen gaande houden. Waren ook vooral wat flinkere jongens die ons voorbij fietste.
Afbeelding

We hoeven ons niet met iedereen te meten dus na 10km aan het elastiek lekker laten rijden.
Afbeelding

We werden overigens getrakteerd op een aantal erg leuke passages (meeste was het echter te donker om foto's te maken!)
Afbeelding

Paar stukjes wat drukke weg maar vooral heerlijke rustige wegen
Afbeelding

Maar ook fietspad-oplossingen die ze echt alleen in België kunnen bedenken
Afbeelding

Vooral de hele rit met z'n tweeën gefietst.
Afbeelding

Overigens prima georganiseerde rit
Afbeelding

Voor het selfiebook
Afbeelding

Vooral zoetigheid........................
Afbeelding

België moest voetballen dus overal hingen al grote schermen
Afbeelding

Prachtige passages zo langs die boomgaarden
Afbeelding

Of je zo een zwart gat in gaat fietsen
Afbeelding

Pleurisweer. Positieve herkadering van Nicole: echt Flandrien weer
Afbeelding

Zo bleef het nog een hele tijd.
Afbeelding

Lek maar niet lekker
Afbeelding

Tering wat een water is er gevallen
Afbeelding

Met TTT op pad betekend ook even snel een geocache scoren
Afbeelding

Verzopen kat op weg naar de douches
Afbeelding

Douchen en daarna bij een wegrestaurant gestopt. Dit is een Belgische wegrestaurant op zaterdagmiddag 15:00 uur :mrgreen:
Afbeelding

Slechte hamburger trouwens :(

In de auto hoorde we dat de Belgen ook nog gingen winnen. Dan ben je snel vergeten dat het toch wel heel erg nat (en ging hard op weg naar koud) was geweest.

Nou ik ga lekker een bordje pasta maken en....................................gewoon een volgend fietsplan maken want wel gaan is toch altijd beter dan niet gaan.

wdfl
Forum-lid

wdfl 18 jun 2016 18:39

respect Gastheer en TTT.

mooi verslagje
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 18 jun 2016 19:33

Vandaag zo'n 5 uurtjes of liever meer in de planning, maar ook rekening houden met de regen die voorspeld werd.
Vanaf Soest via de bekende Heuvels van de Utrechtse Heuvelrug richting Rhenen / Wageningen. Voor het eerst ook na mijn "hartproblemen" van vorige week paar keer flink doorgetrokken want bleek achteraf loos alarm geweest te zijn. Daar ook blij mee mogen jullie weten.
Na 98 km even een korte stop, buienrader checken en teken om toch maar richting huis gegaan.
Buienradar zat er helaas niet naast en kreeg iets voorbij Dorn flink bui regen over me heen. Regenjasje niet voor niets mee genomen :mrgreen: , maar echt leuk? Niet echt.
In ieder geval na 129 km en 4:24u weer thuis.

Afbeelding

Rondje https://www.strava.com/activities/612772862
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Plaats reactie