Vandaag stond de straal een standje harder, hoorde ik op Radio 1. Paraplu's bleven niet heel en een paar mensen konden niet blijven staan. Kosten overigens 50 000 euro per inzet van 2 "waterwerpers", die worden gehuurd van Duitsland.daniel1975 schreef: ↑11 sep 2023 15:25Vraag dat even aan de agenten die elke dag dezelfde figuren in busjes moeten laden, niks mogen doen, of aan de mensen die voor die ellende in de file staan of hun (werk)planning anders in moeten delen.
Acties die de gewone burger treffen ben ik in de basis op tegen. Een keer is prima, misschien een herhaling, maar daarna klaar.
Maakt mij dan niks uit of het boeren zijn met trekkers of ER lui.
Sowiso bizar dat tijdens de corona demostraties er wel met serieuze straal werd gespoten en nu zo'n pisstraaltje. Snap niet waarom dat nu niet mag.
Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo dan…. Flinke kosten.
Kun je die verhalen als het gaat om een verboden protestlokatie?
Kun je die verhalen als het gaat om een verboden protestlokatie?
Less is bore
Over kosten gesproken, wat een drama Kaag op financiën.
Vandaag blijkt uit berekeningen van het CPB waarom (onder leiding van Sigrid) de hele politieke meute aan leiders van de laatste coalitie het op een rennen hebben gezet;
- 17 Mrd tekort op de begroting komende jaren............. een stevige koerscorrectie is nodig om tekort van 3.6% begrotingstekort naar de door EU toegestane 3% terug te brengen............niet dat iemand in de EU zich hier aan houdt overigens, maar dat terzijde...........
Vandaag blijkt uit berekeningen van het CPB waarom (onder leiding van Sigrid) de hele politieke meute aan leiders van de laatste coalitie het op een rennen hebben gezet;
- 17 Mrd tekort op de begroting komende jaren............. een stevige koerscorrectie is nodig om tekort van 3.6% begrotingstekort naar de door EU toegestane 3% terug te brengen............niet dat iemand in de EU zich hier aan houdt overigens, maar dat terzijde...........
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie Kaag graag vertrekken, maar dit is natuurlijk bij lange niet allemaal aan haar te wijten. Zit ook een heel bataljon topambtenaren achter.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
In België slagen de Vivaldi politici erin om het tekort dit jaar te laten oplopen naar 30 miljard.
Ik dacht dat dit rond de 5,% van het bnp zou komen te liggen, dat zijn Zuid-Europese percentages.
Niettegenstaande dat hebben we bij de laagste pensioenen in Europa, hebben we een abominabel wegennet maar een omgekeerde evenredig hieraan ambtenaren netwerk.
België heeft dan ook niet voor niets het meeste aantal politici per inwoner van de ganse wereld.*
En die moeten zich natuurlijk allemaal profileren.
* Mogelijk is dit niet helemaal juist en is dat enkel mijn gevoel.
Ik dacht dat dit rond de 5,% van het bnp zou komen te liggen, dat zijn Zuid-Europese percentages.
Niettegenstaande dat hebben we bij de laagste pensioenen in Europa, hebben we een abominabel wegennet maar een omgekeerde evenredig hieraan ambtenaren netwerk.
België heeft dan ook niet voor niets het meeste aantal politici per inwoner van de ganse wereld.*
En die moeten zich natuurlijk allemaal profileren.
* Mogelijk is dit niet helemaal juist en is dat enkel mijn gevoel.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Uiteindelijk is onze grote GGG* dik `12 jaar eind verantwoordelijk geweest.daniel1975 schreef: ↑11 sep 2023 21:43 Ik zie Kaag graag vertrekken, maar dit is natuurlijk bij lange niet allemaal aan haar te wijten. Zit ook een heel bataljon topambtenaren achter.
Nu steeds meer duidelijk wordt wat voor puinzooi hij er van gemaakt heeft, piept hij er tussen uit.
* Grote Gladde Glibber
Ik ben er oprecht bang voor dat er nog veel meer lijken uit de kast komen.
Ik ben bang dat dit de reden is dat er steeds meer politci zich terugtrekken uit de politiek. Hoeven ze geen verantwoording meer af te leggen voor de door hen veroorzaakte puinhopen.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
Grote Gladde Glibber?uninvitedguest schreef: ↑11 sep 2023 22:35Uiteindelijk is onze grote GGG* dik `12 jaar eind verantwoordelijk geweest.daniel1975 schreef: ↑11 sep 2023 21:43 Ik zie Kaag graag vertrekken, maar dit is natuurlijk bij lange niet allemaal aan haar te wijten. Zit ook een heel bataljon topambtenaren achter.
Nu steeds meer duidelijk wordt wat voor puinzooi hij er van gemaakt heeft, piept hij er tussen uit.
* Grote Gladde Glibber
Ik ben er oprecht bang voor dat er nog veel meer lijken uit de kast komen.
Ik ben bang dat dit de reden is dat er steeds meer politci zich terugtrekken uit de politiek. Hoeven ze geen verantwoording meer af te leggen voor de door hen veroorzaakte puinhopen.
Ik ben geen fan van Mark Rutte, maar dat dit soort termen bedacht worden door volwassen mensen. Ik vind het getuigen van weinig niveau.
-
- Forum-lid
Terugkijkend op dik 12 jaar Mark Rutte vind ik die periode getuigen van weinig niveau.
Zolang onze volksvertegenwoordigers zich bedienen van het niveau wat ze de afgelopen jaren hebben laten zien, hoef je bij mij als gewone burger niet aankomen met de term "weinig niveau".
Goed voorbeeld doet goed volgen zullen we maar zeggen.
Zolang onze volksvertegenwoordigers zich bedienen van het niveau wat ze de afgelopen jaren hebben laten zien, hoef je bij mij als gewone burger niet aankomen met de term "weinig niveau".
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Dan wordt het nooit wat. Net zoals mensen blijven zeuren over het kwartje van Kok. Laat het een keer los.uninvitedguest schreef: ↑12 sep 2023 09:16 Terugkijkend op dik 12 jaar Mark Rutte vind ik die periode getuigen van weinig niveau.