Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Kijk ook eens bij planetX voor dat soort spul. Recent een helmmutsje (met winddichte voorkant) voor € 3,00 daar gescoord, evenals merino wollen armstukken. Voor een beetje meer ook nog wat compression ondershirts erbij gedaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid
Tijdens Black Friday bij Mantel twee ondershirts (Castelli en Craft) en gister tijdens cyber Monday de Garmin 820 bundel. De tijd is er niet naar om die uit te proberen (veel te koud brrr). Maar verheug mij nu al op het voorjaar.
Wegdromen op de fiets is heerlijk.
Ik heb een thermo thingy besteld. Omdat ik best een koulijer ben geworden. Kan er heel slecht aan wennen. Komt gewoon van jarenlang in de bank hangen. Word je nou niet echt een bikkel van.
'Vroeger', alsin 25 jaar geleden, ging ik in de plensregen en in de natte sneeuw op mijn mtb op pad. Zonder handschoenen, muts en vaak korte broek..... (met voetbalkousen, dat dan weer wel, haha)
Brrrrrr.....
'Vroeger', alsin 25 jaar geleden, ging ik in de plensregen en in de natte sneeuw op mijn mtb op pad. Zonder handschoenen, muts en vaak korte broek..... (met voetbalkousen, dat dan weer wel, haha)
Brrrrrr.....
Klinkt leuk Kees maar van niet inpakken word ik ziek. Geloof me, ik heb het geprobeerd maar "stoer doen" resulteerde niet in beter tegen de kou kunnen maar een longontsteking. Dit jaar als het aan mij ligt even niet.
Die ski sokken lijken mij ook wel wat, eens kijken of de Lidl hier ze ook heeft.
@ lol Sloeren, go for it! Yolo!
Die ski sokken lijken mij ook wel wat, eens kijken of de Lidl hier ze ook heeft.
@ lol Sloeren, go for it! Yolo!
Veni. Vidi. Fietsie.
Deze week een frame in het verre oosten besteld. Net als forumgenoot Havanna een R01 als ik mij niet vergis. In tegenstelling tot hem laat ik hem bij de bouwer al een kleurtje mee geven en wel onderstaand, nu maar wachten tot hij er is tot hij opgebouwd kan worden..
#HoeMoeilijkKanHetZijn
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
leuk! wat betaal je extra voor dat spuiten daar?