Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Setje nieuwe wielen
Had een bijna nieuwe set DA9000 naven
Donderdag bij Zoran geweest van bikeXperto
voor Kinlin XR300 16 spaakgaten , achter Kinlin XR380 28 spaakgaten waarvan 7gaten niet worden gebruikt.
Black Straight pull spokes
over 2 weken klaar
Had een bijna nieuwe set DA9000 naven
Donderdag bij Zoran geweest van bikeXperto
voor Kinlin XR300 16 spaakgaten , achter Kinlin XR380 28 spaakgaten waarvan 7gaten niet worden gebruikt.
Black Straight pull spokes
over 2 weken klaar
Allard
-
- Forum-lid HC
Vandaag via MP nog 2 'oude' Assos bibs ontvangen, een Fi.Uno_s5 en een T.607_s5.
Hoef ik me de komende jaren niet meer druk te maken over het zoeken van een vervangende zeem (de s7 zeem vind ik niks).
Hoef ik me de komende jaren niet meer druk te maken over het zoeken van een vervangende zeem (de s7 zeem vind ik niks).
Nieuwe 11 speed ketting (SRAM) voor 11€ !!
Kabelsetjevan Jagwire, en stuurlintje van Fizik Performance
Allemaal voor de trainerfiets (oude Canyon Ultimate AL), die dan permanent op de Tacx NEO gaat
Kabelsetjevan Jagwire, en stuurlintje van Fizik Performance
Allemaal voor de trainerfiets (oude Canyon Ultimate AL), die dan permanent op de Tacx NEO gaat
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
- fietser1972
- Forum-lid
Nice! Tot nu toe mijn favoriete merk schoenen, Gaerne.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Ik heb Sidi en Giro ook,deze keer Gearne genomen met name dat ze bij de neus niet zo hoog zijn dus weinig ruimte tussen voor wreef en schoen.fietser1972 schreef:Nice! Tot nu toe mijn favoriete merk schoenen, Gaerne.
Bij Shimano Northwave lake en Specialized past er bij mij makkelijk 1 vinger onder.
Het is wel wel 2016 model met 30% korting.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Giro Privateer Mountainbikeschoenen Zwart/Bruin Heren (Vallen iets kleiner uit dan ik mij herinner... maar goed)
- Shimano PD-M424 Pedalen (Zware pedalen... maar wel oh zo praktisch)
- Knog Oi Classic Small Fietsbel Zwart
- Futurumshop Meryl Skinlife Sokken
Ik heb bewust Mountainbikeschoenen en mountainbike/trekking pedalen gekozen voor mijn racefiets... een vreemd zicht, maar ik deed dit heel bewust.
Ik heb bewust Mountainbikeschoenen en mountainbike/trekking pedalen gekozen voor mijn racefiets... een vreemd zicht, maar ik deed dit heel bewust.
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
Nadat ik erg tevreden was over mijn gripgrab cloudburst handschoenen, nu de GripGrab RACE THERMO overschoenen gekocht.
-
- Forum-lid
Je bent beslist niet de enige. In mijn fietsgroep rijdt ongeveer de helft met SPD-MTBpedalen op de racefiets. Toen ik ooit van toeclips met riempjes ben over gestapt naar klikpedalen zijn dat meteen kleine SPD-pedalen geworden. Alleen maar voordelen.svvander schreef:Ik heb bewust Mountainbikeschoenen en mountainbike/trekking pedalen gekozen voor mijn racefiets... een vreemd zicht, maar ik deed dit heel bewust.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom die keuze?svvander schreef:- Giro Privateer Mountainbikeschoenen Zwart/Bruin Heren (Vallen iets kleiner uit dan ik mij herinner... maar goed)
Is eigenlijk compleet onlogisch voor op de weg.
Less is bore
@Daniel1975. Omdat? Laat Jakkel het niet horendaniel1975 schreef:Waarom die keuze?svvander schreef: Ik heb bewust Mountainbikeschoenen en mountainbike/trekking pedalen gekozen voor mijn racefiets... een vreemd zicht, maar ik deed dit heel bewust.
Is eigenlijk compleet onlogisch voor op de weg.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Mijn andere fiets zal een gravel-bike worden, waarmee ik meer het onverharde zal kiezen. Vandaar het schoeisel. En omdat ik geen zin heb om steeds van systeem te wisselen of extra schoenen aan te kopen (of nog een ander soort pedalen) en omdat het comfortabeler is (ooit al in de regen proberen je voet te zetten op een witte-lijn met van die rode look stukken onder je zool???) en... nog vanalles. Ik heb het niet voor race-klikpedalen.
"First, never follows"