Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Logies of niet, ik vind SPD's ondingen voor op de weg, maar ze hebben zeker voordelen, wegen alleen niet op tegen de nadelen.voor iemand die niks heeft met MTB, cross of gravel e.d.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Mooie zomer-slofjes!nijkie schreef:Een paar Gearne Stilo stappertjes
Ik heb ook nieuwe spd's ( brede XT versie ) gekocht voor op de reserveracer
Ideaal voor op de losse rollen, heb er al een paar keer naast gestaan, makkelijk als je dan wat sneller uit de pedalen kan schieten.
En bij slecht weer ( lees koud of natte ondergrond ) doe ik mijn ritjes met men waterdichte en winterharde mtb schoenen ( northwave Celsius )
Ideaal voor op de losse rollen, heb er al een paar keer naast gestaan, makkelijk als je dan wat sneller uit de pedalen kan schieten.
En bij slecht weer ( lees koud of natte ondergrond ) doe ik mijn ritjes met men waterdichte en winterharde mtb schoenen ( northwave Celsius )
Sworks Venge
Da benne wel chique batsen!
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Bij de chinees: Achterlichtje met 180graden zicht, 10000 mAh accu voor de koplamp en voor de gein een shirtje
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- vrderuiter
- Forum-lid
Linkje?depoldertoerist schreef:10000 mAh accu voor de koplamp
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
https://nl.aliexpress.com/item/Waterpro ... og=mytracevrderuiter schreef:Linkje?depoldertoerist schreef:10000 mAh accu voor de koplamp
Alstublieft
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Beste Kees, beetje off topic, maar over welke nadelen heb je het dan?Keezx schreef:Logies of niet, ik vind SPD's ondingen voor op de weg, maar ze hebben zeker voordelen, wegen alleen niet op tegen de nadelen.voor iemand die niks heeft met MTB, cross of gravel e.d.
Ik gebruik ze sinds kort op mijn winterfiets, uitsluitend doordat ik daarop met winterschoenen fiets die geen ruimte voor andere plaatjes hebben. Ik vind ze makkelijk(er dan met sl) inklikken, zool is stijf zat.
Courir c'est mourir un peu
Verwacht jij dat deze kwalitatief beter is dan de accu die je krijgt bij de Chinese fietslampen?depoldertoerist schreef:https://nl.aliexpress.com/item/Waterpro ... og=mytracevrderuiter schreef:Linkje?depoldertoerist schreef:10000 mAh accu voor de koplamp
Alstublieft
Voor de $ 18,00 heb je namelijk de lamp en de accu.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0