Cervélo
- thestudent
- Forum-lid HC
ik heb een witte rose, prachtig als hij schoon in de zon staat. Maar een kleine ramp na een regenritje:) Maar het zorgt er in ieder geval voor dat hij goed onderhouden wordt. Netjes met een licht sopje, goed droogmaken en weer als nieuw.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Zoals al gemeld was bij ons in het dorp de proloog van de ZLM-toer, voor de liefhebbers nog wat Cervelo-materiaal.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
't Was zeker leuk om in ons dorpje zo'n start te hebben, van mij mag t een jaarlijkse terugkeer worden.
Wat me opviel is hoeveel frisser de nieuwere tijdritfietsen zijn tov de ietsje oudere ontwerpen overkomen, met name de integratie van de stuurpen in het frame / voorvork.
Zo'n P4 vond ik al niet zo'n fraaie uitspatting, en gister viel het me op hoe lelijk het ding eigenlijk is als de geintegreerde bidon verwijderd is.
En het ontbreken van een geintegreerde stuurpen als je m naasr bijvoorbeeld die Specialized ziet.
Zeker voor een fiets waar men redelijk veel geld voor vraagt, zou het zeker mijn keuze niet zijn (ben nog steeds tevreden met mn aanzienlijk goedkopere en m.i. fraaiere P2).
Wat me opviel is hoeveel frisser de nieuwere tijdritfietsen zijn tov de ietsje oudere ontwerpen overkomen, met name de integratie van de stuurpen in het frame / voorvork.
Zo'n P4 vond ik al niet zo'n fraaie uitspatting, en gister viel het me op hoe lelijk het ding eigenlijk is als de geintegreerde bidon verwijderd is.
En het ontbreken van een geintegreerde stuurpen als je m naasr bijvoorbeeld die Specialized ziet.
Zeker voor een fiets waar men redelijk veel geld voor vraagt, zou het zeker mijn keuze niet zijn (ben nog steeds tevreden met mn aanzienlijk goedkopere en m.i. fraaiere P2).
-
- Forum-lid
Dat vindt ik dan toch onlochisch een R3 met een 80mm velg. dan zou je verwachten dat ze wel voor een S3 zouden gaan....colnagofreak schreef:
PS: een witte fiets is zeker een hoop poetswerk, maar na elke keer kun je je eigen schoonheid weer bewonderen!!
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Help wanted!
zadel van mijn cervelo staat scheef, de punt lijkt heel licht naar beneden te wijzen, maar nog erger;
zadel staat niet helemaal evenwijdig aan de bovenbuis, wijkt af naar links.
Heb geprobeerd om dmv inbus onder zadel los te draaien, en dan opnieuw te stellen om m weer recht te krijgen maar dat lukt niet, hij blijft scheef staan. Heb ook geprobeerd zadelpen iets te richten maar in mijn beleving past dat ding maar op een manier dus ook dat heeft volgens mij weinig zin.
Hierdoor heb ik inmiddels veel last van de binnenkant van mijn lies.
Weet iemand hoe ik mijn zadel weer recht kan zetten?
Alvast bedankt!
zadel van mijn cervelo staat scheef, de punt lijkt heel licht naar beneden te wijzen, maar nog erger;
Heb geprobeerd om dmv inbus onder zadel los te draaien, en dan opnieuw te stellen om m weer recht te krijgen maar dat lukt niet, hij blijft scheef staan. Heb ook geprobeerd zadelpen iets te richten maar in mijn beleving past dat ding maar op een manier dus ook dat heeft volgens mij weinig zin.
Alvast bedankt!
Heb je al een ander zadel geprobeerd?bundes schreef:Help wanted!
Alvast bedankt!
triathlon
heb er ook zwarte, maar dan vind ik de fiets te flauw, als die wielen draaien is het wel een eye catcher.HenH schreef:Erg mooie fiets!
Zeer smaakvol afgemonteerd.
Alleen één minpuntje in mijn ogen zijn de witte spaken in de LW wielen.
Wat is het gewicht?
Gewicht = 5,74kg
Je fiets is sowieso wel een eye catcher
Misschien wordt het anders inderdaad wel wat teveel van het goede qua zwart.
Ik ben benieuwd naar een foto in actie.
Veel lekkere km's toegewenst
Misschien wordt het anders inderdaad wel wat teveel van het goede qua zwart.
Ik ben benieuwd naar een foto in actie.
Veel lekkere km's toegewenst
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada