Wat heb jij voor het laatst gekocht?
De 666 heb ik al een tijdje. De Trooper trui vandaag besteld, en als ik het mag geloven mag ik deze begin volgende week ontvangen. De rode trui zie ik persoonlijk niet zo graag. Ik overweeg om de nieuwste koerstrui van Epica ook te kopen.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Dat zal niet snel gebeuren. maar op de singlespeed voor naar werk, moet ook kunnen toch? daar trek ik dan een echt pak aanOrlok schreef:Dat lijkt mij wel sjiek als je met een 'speed pedelec' rijdt.Zorro schreef:Ik vind deze wel erg grappig al ga ik niets bij een China Fietsboer bestellen.
depoldertoerist schreef: voor de gein een shirtje
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
- fietser1972
- Forum-lid
Een Sportful Bodyfit Pro korte mouw shirt in maat S:
Eindelijk een shirtje gevonden dat nauw op het lichaam aansluit en met mouwen die mooi om mijn luciferhoutjes van bovenarmen passen (en toch een behoorlijke lengte hebben).
Eindelijk een shirtje gevonden dat nauw op het lichaam aansluit en met mouwen die mooi om mijn luciferhoutjes van bovenarmen passen (en toch een behoorlijke lengte hebben).
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Vandaag nieuw fietsje binnengekomen voor mijn volgende bouwproject.
In principe worden alle componenten vervangen door lichtere componenten maar mag zeker niet meer kosten dan de fiets zelf. Alles is nieuw dus veel zal ik proberen door te verkopen.
Fiets weegt nu 8,2 kilo, eens kijken waar ik het naartoe kan krijgen.
Weegschaal en kofferweger zijn besteld, van stukjes van het proces zal ik updates plaatsen (uitgaande dat daar interesse voor is).
Fiets op de foto is niet mijn fiets maar wel dezelfde kleurstelling en afmontage.
In principe worden alle componenten vervangen door lichtere componenten maar mag zeker niet meer kosten dan de fiets zelf. Alles is nieuw dus veel zal ik proberen door te verkopen.
Fiets weegt nu 8,2 kilo, eens kijken waar ik het naartoe kan krijgen.
Weegschaal en kofferweger zijn besteld, van stukjes van het proces zal ik updates plaatsen (uitgaande dat daar interesse voor is).
Fiets op de foto is niet mijn fiets maar wel dezelfde kleurstelling en afmontage.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Leuke projectjes altijd. Welke groep gaat het worden?
Less is bore
Ik denk Ultegra, maar omdat ik deze keer naar gewicht wil kijken sluit ik ook Dura Ace niet uit.
Hangt er een beetje vanaf of ik iemand kan vinden die een nieuwe Dura Ace crank en cassette zoekt.
Dan kunnen we het inkoopvoordeel van een complete groep delen, als dat niet lukt koop ik een complete Ultegra groep en verkoop de losse crank en bb.
Hangt er een beetje vanaf of ik iemand kan vinden die een nieuwe Dura Ace crank en cassette zoekt.
Dan kunnen we het inkoopvoordeel van een complete groep delen, als dat niet lukt koop ik een complete Ultegra groep en verkoop de losse crank en bb.
-
- Forum-lid
Mooie fiets
Cannondale Badboy SLX
Trek Farley 5
Trek Farley 5