Die wil ik wel eens gemonteerd zien op fotoswannie schreef:
mijn Tarmacske aan het klaar maken voor het voorjaar...
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom? Een SS frame is niet heel zwaar, de huismerk Cdale pennen en stuur ook niet, dus daar win je al behoorlijk wat.swannie schreef:Die 8.2 lijkt me toch zeer weinig gezien de afmontage.
Less is bore
SRAM red 10 speed is lichter. Waarom ga je daar niet voor?NicoNB schreef:Ik heb me voorgenomen om alle onderdelen tijdens demontage te wegen en die gegevens hier te delen zodat je kunt zien hoe die 8,2 kg is opgebouwd.swannie schreef:Die 8.2 lijkt me toch zeer weinig gezien de afmontage.
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
Is een compressor niet goedkoper en uiteindelijk voor meerdere doeleinden te gebruiken?ceejee schreef:Na wat gestuntel om mijn bandjes tubeless te maken met een baanpomp en de compressor van de buurman, toch maar een Topeak Joe Blow Booster gekocht.
Na 20 minuten zaten de Swalbe g one Evo bandjes om de Stans Notubes Grail wielen. Wat een beest van een pomp.
Ff 40 slagen maken om de cilinder onder druk te zetten, draaischakelaar om, knal boem knal, tubeless.
Wat een mooi geluid.
S-Works Venge Rotor Inpower Dura Ace Di2 Osymatric Wahoo Elemnt + Kickr ISM Tubeless
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
Hutchinson Fusion 5 All Seasons Road Tubeless als vervanger voor Schwalbe Pro One MicroSkin TL-Easy.
S-Works Venge Rotor Inpower Dura Ace Di2 Osymatric Wahoo Elemnt + Kickr ISM Tubeless
Speciaal voor de Ronde van Vlaanderen toertocht (en andere ritten over diezelfde wegen), deze bandjes:
http://www.challengetech.it/products/ro ... pro-016/en
http://www.challengetech.it/products/ro ... pro-016/en
Laatst gewijzigd door raven14 op 22 dec 2016 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Carlosiebers schreef:Is een compressor niet goedkoper en uiteindelijk voor meerdere doeleinden te gebruiken?ceejee schreef:Na wat gestuntel om mijn bandjes tubeless te maken met een baanpomp en de compressor van de buurman, toch maar een Topeak Joe Blow Booster gekocht.
Na 20 minuten zaten de Swalbe g one Evo bandjes om de Stans Notubes Grail wielen. Wat een beest van een pomp.
Ff 40 slagen maken om de cilinder onder druk te zetten, draaischakelaar om, knal boem knal, tubeless.
Wat een mooi geluid.
Ik wilde iets hebben wat je gemakkelijk mee kunt nemen in de auto, ze zien je aankomen met je verlengsnoertje.
Voor andere doeleinden is de buurman is prima kerel.
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon