Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
precies, daarvoor kom ik hiergeertjeb schreef:Dit topic is er om te zeiken dus niet te positief worden mensen.
de zonnewende is bijna daar en ik zit hier te rillen op m'n fietsje
Ook hier in Vlissingen ( dichterbij de kust kan haast niet ) is het vaak wind - wind en nog eens wind. Ook moet ik zeggen dat het de afgelopen tijd niet altijd warm is geweest. Vorig jaar meer rondjes kort-kort in juni, het voelt meer als 2013 dit jaar.
MAAR : zoals 2013 een fantastische zomer en nazomer gaf - zo hou ik me vast aan de gedachte dat 2015 wel eens een goede ; juli - augustus - september - oktober zou kunnen worden.
MAAR : zoals 2013 een fantastische zomer en nazomer gaf - zo hou ik me vast aan de gedachte dat 2015 wel eens een goede ; juli - augustus - september - oktober zou kunnen worden.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1!!
Dat houd ik mijzelf ook al weken voor
Dat houd ik mijzelf ook al weken voor
Less is bore
Ik woon in Zuid Limburg en tot nu toe vind ik het voorjaar helemaal zo slecht nog niet. Als ik kijk naar de opbrengst van onze zonnepanelen was maart inderdaad wat slechter t.o.v. 2014, maar in april en mei hadden we beduidend meer zon (resp. 20 % en 15 % meer opbrengst t.o.v. 2014). Ook juni is tot nu toe een zeer goede maand (helaas sinds gisteren wat minder). De windkracht vind ik niet meer of minder dan andere jaren.
Ik vind het heerlijk om straks in oktober weer met dit weer rond te fietsen. Maar nu wil ik gewoon zomer met de mooie dingen van deze periode. Het is toch belachelijk dat je in juni door de regen en wind zo afgekoeld bent dat alleen nog maar een warm bad wilt om weer op temperatuur te komen?
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
@tommasini We roepen al 5 paginas dat er een enorm verschil is tussen zuid-oost NL en het westen en noorden. Ik heb het twee weken geleden zelf ook weer ervaren toen ik daar een weekend zat.
Kijk bij NW wind maar eens op de actuele temperatuur en windkaarten op de knmi site.
Kijk bij NW wind maar eens op de actuele temperatuur en windkaarten op de knmi site.
Less is bore
Morgen om 18:38
En dat is geen grap
En dat is geen grap
Zo op pad. Met Gabba en beenstukken. Twijfel nog over winterschoenen (geen grap).