Ik kan me niet voorstellen dat een beer erg hard kan fietsen eigenlijk..hans905 schreef:Gelezen in een artikel over fietsen in Montana: "Je hoeft niet sneller te kunnen fietsen dan een beer, het is voldoende om sneller te fietsen dan 1 ander persoon"
mooie, aparte foto's
Laatst gewijzigd door 53x11 op 06 jan 2016 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Die fietst er nog geen aap uit. Het probleem is alleen dat ze zo slecht tegen hun verlies kunnen: https://www.youtube.com/watch?v=2yShQ1IVpYI
Campagnolo Ultra Dork
Ik ben door een verkoudheid nogal duf dus het duurde even maar toen zat de pindakaas tegen de monitor. Dank je wel.53x11 schreef:Ik kan me niet voorstellen dat een beer erg hard kan fietsen eigenlijk..hans905 schreef:Gelezen in een artikel over fietsen in Montana: "Je hoeft niet sneller te kunnen fietsen dan een beer, het is voldoende om sneller te fietsen dan 1 ander persoon"
Veni. Vidi. Fietsie.
Dat zou je nog verbazen...53x11 schreef:Ik kan me niet voorstellen dat een beer erg hard kan fietsen eigenlijk..hans905 schreef:Gelezen in een artikel over fietsen in Montana: "Je hoeft niet sneller te kunnen fietsen dan een beer, het is voldoende om sneller te fietsen dan 1 ander persoon"
Nah, die fiets ik er wel uit durf ik te beweren!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Die beer had beter 1 van die gasten kunnen pakken die met hun meelopen, wat is dit zielig zeg voor die dierenErnie C. schreef:Die fietst er nog geen aap uit. Het probleem is alleen dat ze zo slecht tegen hun verlies kunnen: https://www.youtube.com/watch?v=2yShQ1IVpYI
-
- Forum-lid
Vandaag in de werkplaats, fiets van een grafisch vormgever met humor
Sramano
Sramano
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
-
- Forum-lid
Ik dacht het plaatsen van foto's met nep-logo's niet mocht?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Is ook geen nep. Is een echte SRAM 105 groep.
- Forum-lid