Commentaar op commentaar
-
- Forum-lid
+1 Daniel
-
- Forum-lid
Ik zou José Been wel een goede vinden. Verguisd door sommigen, maar ik hoorde haar commentaar altijd graag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben haar een beetje uit het oog/oor verloren. In het begin erg onprettig, maar groeide er wel steeds beter in.Mehekachtohapi schreef: ↑03 dec 2023 19:12 Ik zou José Been wel een goede vinden. Verguisd door sommigen, maar ik hoorde haar commentaar altijd graag.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gio Lippens stopt ermee. Na het WK veldrijden is het klaar. Jammer, fijne vertrouwde stem op de radio.
https://nos.nl/l/2500447
https://nos.nl/l/2500447
Less is bore
-
- Forum-lid
Dat wordt wennen tijdens Radio Tour
-
- Forum-lid
https://nos.nl/artikel/2501988-wat-van- ... jaren-niet
Wat een verschrikking die NOS. Merckx wordt in het gehele artikel niet genoemd. Als je naar de palmares kijkt van Merckx in zijn beste jaren, dan is dat heel wat imposanter dan wat Van der Poel heeft gepresteerd in 2023. Tenzij het over Axel Merckx gaat, dan kan ik de NOS geen ongelijk geven. Welke lul heeft die clickbaittitels bedacht? Verder wens ik iedereen een fijne maandag.
Wat een verschrikking die NOS. Merckx wordt in het gehele artikel niet genoemd. Als je naar de palmares kijkt van Merckx in zijn beste jaren, dan is dat heel wat imposanter dan wat Van der Poel heeft gepresteerd in 2023. Tenzij het over Axel Merckx gaat, dan kan ik de NOS geen ongelijk geven. Welke lul heeft die clickbaittitels bedacht? Verder wens ik iedereen een fijne maandag.
Misschien is het gewoon uit onwetendheid, ofwel zoals je zegt clickbait.
Het zou niet slecht zijn dat (vooral jonge) mensen eens de palmaressen van de wat oudere grootheden er op naslaan. Kwestie van de grootsheid van hedendaagse helden wat in perspectief te plaatsen.
Het zou niet slecht zijn dat (vooral jonge) mensen eens de palmaressen van de wat oudere grootheden er op naslaan. Kwestie van de grootsheid van hedendaagse helden wat in perspectief te plaatsen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Maar het gaat over dit specifieke jaar hè. De vergelijking met Merckx vind ik ook wat overdreven en uit verband getrokken maar verder is de verering van MVdP wel terecht denk ik.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vergelijk met oude sporters is imho beetje zinloos. Andere tijden, ander vergelijk. Al is Merckx natuur hors categorie.
Maar Sven Kramer vs Eric Heiden, Verstappen vs Senna, Florence Griffith Joyner vs Shelly-Ann Fraser-Pryce: ze beoefenen dezelfde tak van sport en daar stopt het voor een deel alweer.
Maar Sven Kramer vs Eric Heiden, Verstappen vs Senna, Florence Griffith Joyner vs Shelly-Ann Fraser-Pryce: ze beoefenen dezelfde tak van sport en daar stopt het voor een deel alweer.
Less is bore