Lightweights
- boswielrenner
- Forum-lid
- Berichten: 3042
- Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08
Lightweight C Meilenstein is ook nieuw!
http://www.jedi-sports.de/product_info. ... -2012.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jedi-sports.de/product_info. ... -2012.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Daar is weinig nieuws aan enkel het laklaagje is anders als de laatste versie van de clinchers die vanaf vorig jaar februari wordt uitgeleverd (denk dat de tube goeroes ze uit elkaar wilden houden, bij de huidige zie je geen verschil behalve de iets lagere velg). Mellenstein is overigens nog lang niet te leveren (zal eind dit jaar worden)
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Dan weet jij het beter dan de mensen van Lightweight.... Heb ze vandaag uitgebreid gesproken (moest de hoge versie hebben, die laat nog even op zich wachten) De wielen zijn afgezien van de graphics exact hetzelfde als de wielen die al enige tijd uitgeleverd worden (de derde serie) enkel de print wordt veranderd, overigens kan op bestelling elke andere print tegen meerprijs worden geleverd.Meilenstein zijn wel degelijk verbeterd sinds Feb 2011 en ook gewoon leverbaar...
De eerste sets worden op zijn vroegst over drie weken uitgeleverd en een bevriende dealer die al een poosje terug bestelde heeft de eerste set op uitlevering over drie weken staan (virtueel)
En daarbij wat voegt het toe!poulain schreef:Hoe dan ook: ik zou best een set Lightweight Meilenstein willen hebben. Al was het maar voor de naam.
Maar het zal er wel nooit van komen.
Jammer dat LW blijft hangen in zijn huidige gamma van producten, wordt tijd dat men bij CS wat innovatiever wordt.
YFood !!!
Aan de andere kant, wat valt er nog te verbeteren? Als de ik bezitters mag geloven zijn het toch ideale wielen? Kijk naar Campa wat er gebeurt als je gaan innoveren, de crankstellen zijn niet beter geworden na 2003, eerder slechter.
havana schreef:Aan de andere kant, wat valt er nog te verbeteren? Als de ik bezitters mag geloven zijn het toch ideale wielen? Kijk naar Campa wat er gebeurt als je gaan innoveren, de crankstellen zijn niet beter geworden na 2003, eerder slechter.
Levertijden
Addict R1
Wat is ideaalhavana schreef:Aan de andere kant, wat valt er nog te verbeteren? Als de ik bezitters mag geloven zijn het toch ideale wielen? Kijk naar Campa wat er gebeurt als je gaan innoveren, de crankstellen zijn niet beter geworden na 2003, eerder slechter.
Bijvoorbeeld de Ventoux's zou men kunnen verbeteren, de Standaard LW zijn hoog daardoor windgevoelig een tussenmaatje ala zipp 303 zou niet slecht zijn. De standaard LW gewicht zou ook lager moeten als je ziet wat de concurrentie heden ten dage aanbiedt.
Daarnaast zou men het produkt gamma kunnen verbreden, als je ziet wat ax lightness tegenwoordig leverd.
Clincher LW was een goede zet daar niet van echter ik bespeur weinig vooruitgang bij CS, kan het mis hebben
En LW zijn fijne wielen maar er is meer op deze aarde.....
YFood !!!
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13766
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
AX lightness is wel wat anders hoor dan moet je zelf ook lightness zijn.
Ik heb nu een paar goede wielbouwers gesproken en op elke machinaal gespaakt wiel hebben ze wel commentaar en hange de slechte voorbeelden in de werkplaats.
Welek merk je ook noemt, dit of dat kan beter of is zwaar, overpriced etc....
Maar als je ze naar Lightweight vraagt gaven ze alledrie aan. Ja das een ander verhaal, daar kan je met een handgespaakt wiel bijna niet in de buurt komen.
Ik heb nu een paar goede wielbouwers gesproken en op elke machinaal gespaakt wiel hebben ze wel commentaar en hange de slechte voorbeelden in de werkplaats.
Welek merk je ook noemt, dit of dat kan beter of is zwaar, overpriced etc....
Maar als je ze naar Lightweight vraagt gaven ze alledrie aan. Ja das een ander verhaal, daar kan je met een handgespaakt wiel bijna niet in de buurt komen.