Het grote OAKLEY topic
En nog een mooi plaatje dat ik net maakte van 3 generatie oakley's:D
Heb ooit ook nog een "vierkant" m-frame gehad die hier prima tussen pasten om het geheel compleet te maken. Maar die is onder garantie vervangen voor een nieuwe "ronde":
[img=http://www.robmeeuwessen.nl/afbeeldinge ... fklein.jpg]
Heb ooit ook nog een "vierkant" m-frame gehad die hier prima tussen pasten om het geheel compleet te maken. Maar die is onder garantie vervangen voor een nieuwe "ronde":
[img=http://www.robmeeuwessen.nl/afbeeldinge ... fklein.jpg]
update: ik ben erg gechameerd van mijn radar bril én van mijn hi-def glazen zo met dit grijze weer. zit als gegoten en je merkt niet dat je hem op hebt!
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Voor degene dit nog een CSC model zoeken zoals die op deze pagina staat, bij salden hebben ze hem, net als de Livestrong modellen.
-
- Forum-lid
Hoi
Bij Ten Tusscher ook, dit is voor de Oosterlingen
Groeten
Bij Ten Tusscher ook, dit is voor de Oosterlingen
Groeten
-
- Forum-lid
Ik bedoel Ten Tusscher in Enschede.
-
- Forum-lid
Hoi,
Kun bv op ebay ook ipv paypal ook bv gewoon een overboeking doen naar de states voor een oakley??
Wat is het makkelijkst???
Groeten
Kun bv op ebay ook ipv paypal ook bv gewoon een overboeking doen naar de states voor een oakley??
Wat is het makkelijkst???
Groeten
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
OK Heb ik gedaan, nu is het wachten op de "ministorting" op mijn rekening en dan terugboeken naar Paypal..en dan kan ik ook e-bayen
Heeft iemand een lijstje van betrouwbare E-Bay gasten (verkopers), of moet ik vooral op de feedback waardes vertrouwen?
Heeft iemand een lijstje van betrouwbare E-Bay gasten (verkopers), of moet ik vooral op de feedback waardes vertrouwen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Gewoon op Feedback af gaan en je ogen open houden, er staan zo nu en wel neppe Oakley's op (meestal vanuit Maleisië), maar die zijn zo nep dat je het zo ziet. De O'tjes zijn vaak minder rond, maar ovaler, een neusvleugel die glimt ipv mat is, vorm van de glazen. Bijna alle neppe Oakley's die ik tegen kom zijn een zwart frame met "black iridium" glazen.
Enige punt wat je dan nog hebt is hoe dat ze je pakket labelen bij de post. Met "gift" en een waarde onder de €40 ben je veilig voor de douane, want dan hoef je geen btw en invoerrechten te betalen en heb je het pakket meteen in huis. Maar die papieren verkeerd invullen wil niet iedere verkoper, want het is Federal crime waar je een paar jaar de bak voor in kunt en een enorme boete kunt krijgen.
Enige punt wat je dan nog hebt is hoe dat ze je pakket labelen bij de post. Met "gift" en een waarde onder de €40 ben je veilig voor de douane, want dan hoef je geen btw en invoerrechten te betalen en heb je het pakket meteen in huis. Maar die papieren verkeerd invullen wil niet iedere verkoper, want het is Federal crime waar je een paar jaar de bak voor in kunt en een enorme boete kunt krijgen.