In 't 2007 boekje kun je het vinden, hier te downloaden.JackBrown schreef:...
Maar ik vraag me af: waar haal je de maat van 58.6 voor de lengte van de bovenbuis van die frame vandaan?
...
Canyon
Foosho schreef:In 't 2007 boekje kun je het vinden, hier te downloaden.JackBrown schreef:...
Maar ik vraag me af: waar haal je de maat van 58.6 voor de lengte van de bovenbuis van die frame vandaan?
...
Aha! Bedankt. Ik was in de veronderstelling dat de carbon racefietsen uit 2005-2007 exact dezelfde waren. Maar blijkbaar niet dus. Er zijn kleine verschillen zoals i.i.g. de geometrie. In de catalogus uit 2005 staat dat de lengte van de bovenbuis voor de carbon racefiets (F10) 593 mm is. Scheelt niet heel veel met die van jou (586 mm). Maar het verschil tussen die van jou en die uit 2008 is wel groot zoals je al eerder aangaf.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
Foosho schreef:Ik ben 'schuur' niet he
Mea culpa. Sorry Foosho (:-$) En dus ook: bedankt voor de link naar de catalogus.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
groenie schreef:Vraagje: ik wil graag een (race)fiets via Fietsenplan van mijn werkgever kopen... het is dus belangrijk dat de verkoper in NL moet zijn. Indien je een Canyon koopt, is er een adres in NL of Duitslands daarop?
Weet niet zeker. Ik heb mijn Canyon rechtstreeks uit Duitsland besteld (telefonisch) en op mijn factuur staan de bedrijfsgegevens van de duitse vestiging. Maar misschien kun je voor de zekerheid met je vraag naar het nederlandse kantoor:
Canyon Benelux:
E mail: Benelux@Canyon.com
Telefonisch bereikbaar:
Di. Vrij. 9.00 17.00 uur
Zat. 9.00 - 16.00 uurr
Bestel en advieslijn :
0031 (0) 45 5412017
Service lijn:
0031 (0) 45 5418939
Fax lijn: 0031 (0) 45 5430652
Verzendadres
Garantie/Service:
Canyon Benelux
Afd. Garantie/Service
Kerkraderweg 84
6416 CL Heerlen
Nederland
-
- Forum-lid
groenie schreef:Vraagje: ik wil graag een (race)fiets via Fietsenplan van mijn werkgever kopen... het is dus belangrijk dat de verkoper in NL moet zijn. Indien je een Canyon koopt, is er een adres in NL of Duitslands daarop?
Als je werkgever zelf de administratie doet is het waarschijnlijk geen probleem, dan hoef je alleen maar een goede factuur te hebben. Als je werkgever alles heeft uitbesteed aan het NFP, dan wordt het waarschijnlijk een stuk moeilijker.
hALLO ik kan een tweedehands canyon frame op de kop tikken van maat 62 (2007)met bovenbuislengte 57,9 cm .De maat 62 is goed voor mij maar als bovenbuislengte zou ik 59,8 cm moeten hebben .
Ik rij momenteel met een ridley scandium met bovenbuislengte 59cm en een stuurpenvan 12cm zoals opgemeten en zit eigenlijk 1cm te kort en dit geeft geen probleem .Wat denken jullie?
Zou dit dan lukken met een langere stuurpen om dit verschil op te vangen of beter niet .
Wat zou het nadeel kunnen zijn kwestie rijeigenschappen ?
Ik rij momenteel met een ridley scandium met bovenbuislengte 59cm en een stuurpenvan 12cm zoals opgemeten en zit eigenlijk 1cm te kort en dit geeft geen probleem .Wat denken jullie?
Zou dit dan lukken met een langere stuurpen om dit verschil op te vangen of beter niet .
Wat zou het nadeel kunnen zijn kwestie rijeigenschappen ?
Niets is wat het lijkt..