Pinarello
Schitterend fietsje Pinarellogek!!! Nu even wachten op wat beter weer en dan kan je ermee de weg op! Ik heb zaterdag een mail van Flarer gekregen dat ze de fiets al hadden opgestuurd en kan hem maandag of dinsdag thuis verwachten!
No1: Pina (behalve de lak )<br>
No2: the rest
No2: the rest
Mooi hoor, maar twee dezelfde bidonhouders zou 't nog mooier maken.
De man uit Zierikzee, Wim Evertse, is een oud-wielrenner, een vakidioot, een zeer deskundig pina-bouwer.
Ik heb heel wat fietsen bereden en gezien maar hoe deze vent bouwt is er geen. Dus ga je voor topkwaliteit, en dat doe je anders ga je niet voor Pinarello, dan ga je beslist een kijkje nemen bij Wim in Zierikzee.
Maurice
Ik heb heel wat fietsen bereden en gezien maar hoe deze vent bouwt is er geen. Dus ga je voor topkwaliteit, en dat doe je anders ga je niet voor Pinarello, dan ga je beslist een kijkje nemen bij Wim in Zierikzee.
Maurice
Niets is wat het lijkt..
ja van die bidon houders weet ik inmiddels wel ha ha ha. maar aangezien het s avonds al donker is zit mijn licht er op. dit accu pakket steek ik in deze ouderwetse bidonhouder. ik vind het nog al zonde om dit in een carbon houder te steken. dus vandaar de 2 verschillende.
je mag geen wedstrijden rijden met die wielen,of dat voor triatlon zo is weet ik niet.
Quoten: Origineel geplaatst door maurice op 24 Januari 2007
De man uit Zierikzee, Wim Evertse, is een oud-wielrenner, een vakidioot, een zeer deskundig pina-bouwer.
Ik heb heel wat fietsen bereden en gezien maar hoe deze vent bouwt is er geen. Dus ga je voor topkwaliteit, en dat doe je anders ga je niet voor Pinarello, dan ga je beslist een kijkje nemen bij Wim in Zierikzee.
Maurice
Tsa , dat zeg ik nou ook altijd...alleen heet het dan reclame maken.......Die man is nou echt de Jeremy Clarkson van het fietsen....
Greetz Rene
P.S.
Mooie wielen , ziet er keurig uit.
De man uit Zierikzee, Wim Evertse, is een oud-wielrenner, een vakidioot, een zeer deskundig pina-bouwer.
Ik heb heel wat fietsen bereden en gezien maar hoe deze vent bouwt is er geen. Dus ga je voor topkwaliteit, en dat doe je anders ga je niet voor Pinarello, dan ga je beslist een kijkje nemen bij Wim in Zierikzee.
Maurice
Tsa , dat zeg ik nou ook altijd...alleen heet het dan reclame maken.......Die man is nou echt de Jeremy Clarkson van het fietsen....
Greetz Rene
P.S.
Mooie wielen , ziet er keurig uit.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
ja daarom had ik in het onderdelen topic ook een vraag gesteld over een compleet tijdrit stuur, over het hoe en wat daarvan. alleen in dat topic begonnen ze weer meer tegen elkaar te zeuren dan serieus antwoord te geven dus ja......
mede ook doordat ik nauwelijks echt in de beugel rijd, ik rij geen wedstrijden o.i.d en hier in het zeeuwse zijn het toch nog al rechte wegen. dus vandaar eigenlijk mijn keus om er een kompeet tijdrit stuur op te zetten ofzo. alleen heb ik daar dus totaal geen ervaring mee over hoe dat allemaal moet. met kabels en aansluiten (zodat alles weer perfect schakelt natuurlijk) .
mede ook doordat ik nauwelijks echt in de beugel rijd, ik rij geen wedstrijden o.i.d en hier in het zeeuwse zijn het toch nog al rechte wegen. dus vandaar eigenlijk mijn keus om er een kompeet tijdrit stuur op te zetten ofzo. alleen heb ik daar dus totaal geen ervaring mee over hoe dat allemaal moet. met kabels en aansluiten (zodat alles weer perfect schakelt natuurlijk) .
Je hebt eigenlijk twee opties
1) een complete tijdrit-setup, waarbij je de shifters aan eind van je aerobars hebt.
Voorbeeld:
Zo'n setup bestaat meestal uit een z.g. "base-bar" + de opzetstukken, ook wel aerobars genaamd. Heb je in allerlei vormen en maten. Zoals je op de foto kan zien gebeurt het remmen bij deze setup met speciale remmetjes.
2) Je koopt een tijdritstuur waar je je huidige ergopowers op kwijt kunt. Bijvoorbeeld dit Xentis stuur, maar er zijn er meer.
1) een complete tijdrit-setup, waarbij je de shifters aan eind van je aerobars hebt.
Voorbeeld:
Zo'n setup bestaat meestal uit een z.g. "base-bar" + de opzetstukken, ook wel aerobars genaamd. Heb je in allerlei vormen en maten. Zoals je op de foto kan zien gebeurt het remmen bij deze setup met speciale remmetjes.
2) Je koopt een tijdritstuur waar je je huidige ergopowers op kwijt kunt. Bijvoorbeeld dit Xentis stuur, maar er zijn er meer.
bedankt voor de serieuse antwoorden op mijn vragen, weet je dan toevallig ook nog op welke andere sturen je ergopowers kunt monteren (dat het nog wel goed werkt allemaal natuurlijk). want dat xentis stuur is prachtig maar volgens mijn behoorlijk prijzig.
en als ik ga voor een volledig tijdrit stuur. wat kost dan de komplete opbouwdelen dus end shifters losse remmen en eventueel kabels ofzo. het is voor campagnolo.
en als ik ga voor een volledig tijdrit stuur. wat kost dan de komplete opbouwdelen dus end shifters losse remmen en eventueel kabels ofzo. het is voor campagnolo.