Scott
Je zal een wereld van verschil voelen als je zulke upgrade qua materiaal doet. Je fiets is zowel qua frame, groep als wielset "top",succes ermee... enja plaats zeker een foto.
Ben half mei een weekje in spanje gaan fietsen enja.... daar voel je idd wel dat deze fietsen licht zijn en qua geometrie veel aankunnen. Belangrijkste blijft wel je eigen conditie, een fiets kan motiverend werken, maar trainen moet je toch, wil je hard kunnen fietsen.
Ben half mei een weekje in spanje gaan fietsen enja.... daar voel je idd wel dat deze fietsen licht zijn en qua geometrie veel aankunnen. Belangrijkste blijft wel je eigen conditie, een fiets kan motiverend werken, maar trainen moet je toch, wil je hard kunnen fietsen.
Zo, daar is ze dan. Mijn nieuwe CR1.
Foto's zijn genomen met mobiel dus de kwaliteit is matig.
Scott CR1 Team (2005)
Campagnolo Chorus compact (met TA Nerius kettingblad)
Campagnolo Record remmen
Ritchey WCS 4axis stuurpen (alu)
Ritchey WCS zadelpen (alu)
Ritchey WCS classic stuur (alu)
Fulcrum Racing 1 wielen (witte ipv rode stickers)
Specialized Toupé zadel
Look Kéo Carbon pedalen
Vanavond is de vuurdoop Even alles afstellen naar wens. Ik ben benieuwd hoe deze CR1 voelt in vergelijking met mijn Gazelle Vuelta i.c.m. Shimano Sora.
Ze heeft nu een wit stuurlint, maar ik vind dit eigenlijk net iets teveel van het goede. Het staat niet verkeerd, maar misschien toch eens een zwarte proberen.
Bedankt aan een heleboel forumleden voor het opbouwen, adviezen etc. (laten we er geen oscar-uitreiking van maken )
Foto's zijn genomen met mobiel dus de kwaliteit is matig.
Scott CR1 Team (2005)
Campagnolo Chorus compact (met TA Nerius kettingblad)
Campagnolo Record remmen
Ritchey WCS 4axis stuurpen (alu)
Ritchey WCS zadelpen (alu)
Ritchey WCS classic stuur (alu)
Fulcrum Racing 1 wielen (witte ipv rode stickers)
Specialized Toupé zadel
Look Kéo Carbon pedalen
Vanavond is de vuurdoop Even alles afstellen naar wens. Ik ben benieuwd hoe deze CR1 voelt in vergelijking met mijn Gazelle Vuelta i.c.m. Shimano Sora.
Ze heeft nu een wit stuurlint, maar ik vind dit eigenlijk net iets teveel van het goede. Het staat niet verkeerd, maar misschien toch eens een zwarte proberen.
Bedankt aan een heleboel forumleden voor het opbouwen, adviezen etc. (laten we er geen oscar-uitreiking van maken )
Heel mooi... Foto's zijn prima van kwaliteit (kwam iedereen maar met die kwaliteit af!); zou je niet zeggen dat dit met een gsm genomen is. Je vergeet wel even het gewicht te vermelden.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Betreffende dat witte stuurlintje ik vindt het mooi staan zeker aangezien je ook al een wit zadel heb. Mij lijkt een wit zadel en zwart stuurlint niet mooi zwart zadel en wit lint vindt ik dan altijd nog beter. Maar dat zijn puur mijn eigen gedachte kronkels, iedereen zijn eigen smaak natuurlijk.
No pain no gain, no guts no glory!