Die 4ZA Stratos wielen zijn rommel: 's winters over natte wegen rijd je geheid de body stuk. Bij mijn fm stond er een maand geleden een ganse begraafplaats die achterwielen.Caddywouter schreef:Goednavond,
Ook hier stel ik mijn vraag. Het betreft de ridley PHAETON R/1012C, ik ben benieuwd naar de ervaringen met de fiets. Ik ben erg benieuwd naar de meningen over de wielset?
alvast dan voor de reactie,
mvg
wouter
Ridley
-
- Forum-lid
Dank voor je reactie!
Ik heb alleen het idee, (Volgens de site) dat het een andere wielset betreft Shimano Pro Clincher? of is mijn informatie dan fout!
als de stratos wielen er onder zitten bij me FM zal ik zeker gaan onderhandelen;) dank daar voor
Ik heb alleen het idee, (Volgens de site) dat het een andere wielset betreft Shimano Pro Clincher? of is mijn informatie dan fout!
als de stratos wielen er onder zitten bij me FM zal ik zeker gaan onderhandelen;) dank daar voor
Caddywouter schreef:@tim,
Zeg je daarmee dat het een goede wielset is. Of suggereer je daarmee er niet heel erg over te spreken te zijn?
Ik wil alleen maar zeggen dat ik tot nu toe geen problemen ermee ervaar en er dus heel tevreden over ben.
-
- Forum-lid
ah bedankt voor je reactie!
-
- Forum-lid
mijn ridley orion geupdatet van fulcrum 7 naar super lichte carbotech wielen en spd race-pedalen
-
- Forum-lid
Die noah ziet er erg goed uit, ik heb zelf ook getwijfeld bij aanschaf van mijn cervelo.. het zou of de S2 worden of de Noah.
Nogmaals strakke fiets!
Nogmaals strakke fiets!
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Wow, die Noah.
Mijn mening? Ik heb ze niet vaak fraaier gezien.
Mijn mening? Ik heb ze niet vaak fraaier gezien.