Volgens mij zijn de enige 2 renners die niet bovenaan het klassement staan die op de laatste col nog tijd op hem hebben goed gemaakt Cobo en Valverde, dat zegt genoeg.puritein1 schreef:Allemaal waar heren,
Fantastisch gereden hoor.......
En voor zijn fans die hij hier op het forum kennelijk in overvloed heeft:
Even een voorstel: vanaf volgende week allemaal op je werkplek het gedrag kopieren van jullie held in dat groene shirt . Inclusief het hele dag gekke bekken trekken, aanstellen en alleen maar show maken als de baas op de afdeling het ziet. Beetje je collega's uitschelden en de hele dag voor de gek houden.......en volhouden he !
Kunnen jullie over twee weken allemaal onwijs veel berichten op dit forum zetten want dan heb je der lekker de tijd voor......
Ik vraag me dus echt af waarom het nou komt dat ze die idiote clown in dat groene shirt steeds maar weer laten rijden.
Zou die echt zo sterk zijn dat niemand hem kan bijhouden (klassement snap ik echt wel)....Of zou die in Frankrijk tussen de wedstrijden door gewoon minder gecontroleerd worden??
Tour de France 2012
Campagnolo Ultra Dork
Fantastische coureur die Voeckler, zelfs met au-tje aan de knie....
Toch heb ik een paar vragen:
-Waarom zit ie bovengemiddeld vaak achterstevoren op z'n fiets?
-Waarom trekt ie zo'n holle rug als ie uit het zadel komt?
-Waarom zit hij voortdurend in zichzelf te praten?
-Waarom heeft hij zijn tong zo vaak uit zijn mond en maakt hij er allerlei obscene gebaren mee?
-Hoe kan het dat hij weet (volgens de NOS commentatoren dan) wanneer hij op TV is? (de camera is er tenslotte de hele tijd, de regisseur bepaalt wat er op TV is).
-Waarom heeft hij zijn tong zo vaak uit zijn mond en maakt hij er allerlei obscene gebaren mee?
-Hoe kan het dat hij weet (volgens de NOS commentatoren dan) wanneer hij op TV is? (de camera is er tenslotte de hele tijd, de regisseur bepaalt wat er op TV is).
Je belerende vingertje in je avatar is wel een uitstekende keuzemr.chrono schreef:Fantastische coureur die Voeckler, zelfs met au-tje aan de knie....
timo2.0 schreef:Bovendien is een vergelijking met een gewone baan sowieso niet eerlijk want sport heeft nu eenmaal andere wetten en omgangsregels. .
Ben ik dus niet met je eens....
Voor een groot deel van de wereldbevolking zijn sporters rolvoorbeelden. Is nou juist een van mijn grote problemen wat ik met hem heb.
Voecler en de ikke ikke ikke generatie..
Aanpakken wat mij betreft
Lekker peddelen jonguhh!!
-Omdat hij liever zelf de koers overziet dan naar zijn oortje te luisterenmr.chrono schreef:Fantastische coureur die Voeckler, zelfs met au-tje aan de knie....
-Dat doet Sagan ook, is misschien voor sommige mensen efficiënt.
-Omdat niemand in het peleton met hem wil praten
-Omdat hij zich concentreert, net als kinderen die een tekening maken met hun tong in hun mondhoek?
-Altijd als er een motor met camera langs een Franse renner komt de regie naar dat plaatje schakelt.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Gastheerg schreef: Zelfs clown vind ik misplaatst. Nu een paar interviews van hem gezien een wat is er in vredesnaam mis met deze man? Om dan het woord HATER te gebruiken snap ik al helemaal niks van. Ik zie ook niemand CONCREET maken want er mis is aan die man. Het zijn alleen maar algemeenheden.
Ik ken het gevoel haat al nauwelijks maar om een renner in de Tour te haten? Wat moet je dan in vredesnaam voor gevoel ontwikkelen als is echt een aanleiding is om ergens fel tegen te zijn?
.....
Enig theatraal gedrag is hem toch niet vreemd en aangezien de Tour bekend staat als het grootste circus ter wereld en hij daarnaast zijn teamleiding en sponsors behoorlijk aan het lachen maakt is de benaming Clown wellicht toch niet zo verkeerd.clown :
• [beroep] een komische artiest, oorspronkelijk uit het circus.
• [beroep] iemand die als beroep mensen aan het lachen maakt
Met het woord HATER heb je helemaal gelijk ik vind dat dat woord veel te snel wordt gebruikt en waar hier wellicht sprake is van irritatie word er voor het gemak maar haat van gemaakt.
Dat doen ze niet, hij gaat gewoon in de juiste etappe op het juiste moment, hij heeft om te beginnen voldoende koersgevoel dat hij weet wanneer het tijd is om te gaan en daarnaast heeft hij ook nog voldoende fysieke kwaliteiten en mentale hardheid om het door de drijven tot het eind. (Nu kan ik niet inschatten hoe vaak hij het probeert zonder dat het lukt)waarom laten ze die clown toch altijd rijden?
Laatst gewijzigd door ericpeters op 19 jul 2012 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
puritein1 schreef:timo2.0 schreef:Bovendien is een vergelijking met een gewone baan sowieso niet eerlijk want sport heeft nu eenmaal andere wetten en omgangsregels. .
Voor een groot deel van de wereldbevolking zijn sporters rolvoorbeelden. Is nou juist een van mijn grote problemen wat ik met hem heb.
Ik zei Voecler maar ik bedoelde natuurlijk die idiote clown in dat groene shirt !!
Wat een frustatie zeg. Wel knap dat je de hele ikke ikke ikke generatie op een renner geprojecteerd krijgt.puritein1 schreef:Voecler en de ikke ikke ikke generatie..
Wat een beetje ondersneeuwd is dat het hele beeld wat wij hebben van Voeckler ontstaat door de media. Niemand (neem ik aan) kent hem persoonlijk. En daarom vinden "wij" hem irritant. Ik zie meerdere kopmannen wel eens schreeuwen en gekke smoelen trekken, alleen bij hem leggen we er zout op. Ook ik heb dat beeld van hem, maar besef wel meteen dat dit subjectief is. Wat in ieder geval voor hem spreekt is zijn aanvallende manier van fietsen met prachtige resultaten. Bij de start in Visé nam hij uitgebreid de tijd om kinderen van handtekeningen te voorzien, iets waar 150 andere renners geen zin in hadden. Zo onsympathiek zal hij feitelijk dus wel niet zijn.
Laatst gewijzigd door JFKE op 19 jul 2012 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een gezwets.puritein1 schreef:timo2.0 schreef:Bovendien is een vergelijking met een gewone baan sowieso niet eerlijk want sport heeft nu eenmaal andere wetten en omgangsregels. .
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
mrcoffee schreef:Wat een gezwets.puritein1 schreef:timo2.0 schreef:Bovendien is een vergelijking met een gewone baan sowieso niet eerlijk want sport heeft nu eenmaal andere wetten en omgangsregels. .
Zijn je argumenten op ??
-
- Forum-lid HC
Ik las pas iemand die het verband legde met gilles de la tourette. Dat zou me niet eens verbazen, het lijkt wel of dat dwangmatig gebeurd.
Echt trots hoef je er ook niet op te zijn als je zulke bekken trekt, hij doet het nl ook net voordat hij aankomt. Dan hoeft hij toch geen show meer op te voeren alsof hij het zwaar heeft?
En voeckler van de ikke ikke generatie?? Volgens mij is hij vorig jaar heel erg lang op zijn ploeg blijven wachten toen deze zonder sponser zat. Omdat hij wist dat de ploeg zonder hem helemaal geen kans maakte op een nieuwe sponser. En dat terwijl hij bij heel veel andere ploegen had kkunnen tekenen.
Echt trots hoef je er ook niet op te zijn als je zulke bekken trekt, hij doet het nl ook net voordat hij aankomt. Dan hoeft hij toch geen show meer op te voeren alsof hij het zwaar heeft?
En voeckler van de ikke ikke generatie?? Volgens mij is hij vorig jaar heel erg lang op zijn ploeg blijven wachten toen deze zonder sponser zat. Omdat hij wist dat de ploeg zonder hem helemaal geen kans maakte op een nieuwe sponser. En dat terwijl hij bij heel veel andere ploegen had kkunnen tekenen.
1. Spiegels op z'n stuur???Ernie C. schreef:-Omdat hij liever zelf de koers overziet dan naar zijn oortje te luisterenmr.chrono schreef:Fantastische coureur die Voeckler, zelfs met au-tje aan de knie....
-Dat doet Sagan ook, is misschien voor sommige mensen efficiënt.
-Omdat niemand in het peleton met hem wil praten
-Omdat hij zich concentreert, net als kinderen die een tekening maken met hun tong in hun mondhoek?
-Altijd als er een motor met camera langs een Franse renner komt de regie naar dat plaatje schakelt .
2. Het ziet er wel dom uit, als of er nog wat in z'n rectum zit;-)
3. Touché, toch kletste hij er aardig op los tegen z'n kompaan van gister (Feillu)
4. Geen enkel kind doet het zo 'aanstootgevend' als Voeckler, toch?
5. Gister heeft hij toch een aardige solo gemaakt, wat waarschijnlijk inhoudt dat er de laatste 40 km een camera-motor naast hem heeft gereden. Toch was hij niet voortdurend in beeld, bovendien kan hij het niet controleren op dat moment.