Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Strava versie: 4.4.0 dus even updaten.
Bij mij zit het niet in het zgn. Strava menu (links boven) maar bij mijn instellingenmenu (links beneden) n.l. activiteit bewerken. Als je deze optie kiest zie je dat je een foto kan toevoegen en het werkt.
Bij mij zit het niet in het zgn. Strava menu (links boven) maar bij mijn instellingenmenu (links beneden) n.l. activiteit bewerken. Als je deze optie kiest zie je dat je een foto kan toevoegen en het werkt.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Dank je , t werkt !Orlok schreef:Strava versie: 4.4.0 dus even updaten.
Sworks Venge
- ophetkantje
- Forum-lid
Bij mij opent sinds gisteren de app niet meer op mijn iPhone. Iemand enig idee wat dat is?
Ach, ik zeg ook maar wat
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Nee, geen idee. Heb versie 4.4. draaien op Iphone 5S en werkt gewoon.ophetkantje schreef:Bij mij opent sinds gisteren de app niet meer op mijn iPhone. Iemand enig idee wat dat is?
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Bij mij werkt het gewoon.ophetkantje schreef:Bij mij opent sinds gisteren de app niet meer op mijn iPhone. Iemand enig idee wat dat is?
Telefoon uit- en aanzetten helpt soms. Als dat niet werkt, zou ik de app even verwijderen en opnieuw installeren. Je verliest daarbij toch geen data.
- ophetkantje
- Forum-lid
Hoe krijg je op en iPhone een app verwijdert? uit en aan zetten geprobeerd, dat helpt helaas niet.
Ach, ik zeg ook maar wat
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Lijkt wel helpdesk Iphone...........ophetkantje schreef:Hoe krijg je op en iPhone een app verwijdert? uit en aan zetten geprobeerd, dat helpt helaas niet.
Op je Iphone lang op icoontje staan, dan beginnen de incoontjes te wiebelen en staan er kruisjes in. Dan kan je de app verwijderen.
Via Itunes kan het ook.
Verder is "PhoneClean" een lekkere tool om Iphones op te schonen van (user)data met behoud van de applicatie.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?