Ja en debiele helm.aapje schreef:Te korte broek:
Wat is fout, wat kan echt niet?
Daarom heb je óf een helm met gaas in de gaten óf draag je een koerspetje of bandana onder je helm. We gaan hier toch geen problemen bedenken die er niet zijn hėKilowatt schreef:Zit er een wesp in je helm en wil je je helm zo snel mogelijk af zetten zonder je bril weg te slingeren....dan zou de bril onder de helmbandjes moeten zitten...of mis ik iets?
-
- Forum-lid
Bandana??? Da's toch juist weer heel erg fout?
- daniel1975
- Forum-lid HC
En een koerspetje is voor wannabee's*
*uitgezonderd Nikki natuurlijk
*uitgezonderd Nikki natuurlijk
Less is bore
je hebt gelijk..... Je snapt hopelijk wel dat " bandana" een typefout is, en dat er 2x koerspetje had moeten staanafrit13 schreef:Bandana??? Da's toch juist weer heel erg fout?
En die doe je dan over elkaar heen aan, met een klep naar voren en een naar achterenHanz Bé schreef:je hebt gelijk..... Je snapt hopelijk wel dat " bandana" een typefout is, en dat er 2x koerspetje had moeten staanafrit13 schreef:Bandana??? Da's toch juist weer heel erg fout?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Er moeten gewoon maar geen wespen in je helm vliegen. Dan hoef je ook geen verkeerde maatregelen te treffen om dat tegen te gaan.
Aan de andere kant, ik begin nu ook weer de logica van dit in te zien:
[/quote]
Daar komt geen wesp in. Ook zie ik nergens brillenpootjes. Niet op of onder bandjes. Kortom; hier is dus heel erg over nagedacht. Blijft nog over het véél te korte broekje.
Misschien is dat als gevolg van de benen-scheer-discussie: "tot waar moet je je benen scheren?"
Aan de andere kant, ik begin nu ook weer de logica van dit in te zien:
[/quote]
Daar komt geen wesp in. Ook zie ik nergens brillenpootjes. Niet op of onder bandjes. Kortom; hier is dus heel erg over nagedacht. Blijft nog over het véél te korte broekje.
Misschien is dat als gevolg van de benen-scheer-discussie: "tot waar moet je je benen scheren?"
Veni. Vidi. Fietsie.
Als iemand mij een helm met gaas kan aanbevelen, graag! Heb er wel eens naar gezocht maar kon niks vinden.
Als het warm is (en dan komen de wespen, laat staat de grotere jongens: Horzels...brr..) ga ik echt niks extra's onder mijn helm dragen.
Ik heb hier wel een punt denk ik...qua bril onder helmbandjes.
Als het warm is (en dan komen de wespen, laat staat de grotere jongens: Horzels...brr..) ga ik echt niks extra's onder mijn helm dragen.
Ik heb hier wel een punt denk ik...qua bril onder helmbandjes.
older Budweiser
En als je niks onder je helm wilt dragen, en er komen wespen, horzels, buizerds, drones, of wat dan ook, dan geldt natuurlijk en volautomatisch regel #5; harden the fuck up!
(De regel die boven alle andere gaat!)
(De regel die boven alle andere gaat!)