Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat kwartje is synoniem geworden voor een onduidelijk communicerende overheid. Was het nu tijdelijk of toch niet? Het is nooit letterlijk zo gezegd, maar wel geïnsinueerd.
Het gaat al lang niet meer over dat kwartje maar over het grotere geheel.
Het gaat al lang niet meer over dat kwartje maar over het grotere geheel.
Less is bore
-
- Forum-lid
FF uit mijn hoofd;Jans schreef: ↑12 sep 2023 10:11Dan wordt het nooit wat. Net zoals mensen blijven zeuren over het kwartje van Kok. Laat het een keer los.uninvitedguest schreef: ↑12 sep 2023 09:16 Terugkijkend op dik 12 jaar Mark Rutte vind ik die periode getuigen van weinig niveau.
Zolang onze volksvertegenwoordigers zich bedienen van het niveau wat ze de afgelopen jaren hebben laten zien, hoef je bij mij als gewone burger niet aankomen met de term "weinig niveau".
Goed voorbeeld doet goed volgen zullen we maar zeggen.
"Ik heb er geen actieve herinnering meer aan"
Meeerdere keren aantoonbaar keihard liegen
De Groningers beloven ruimhartig te compenseren en twee dagen daarna afschepen met een aalmoes
Het wegzetten van de toeslagenouders
Het functie elders verhaal
Het kabinet niet laten vallen over de gasaffaire (want daar was het land niet mee gebaat) maar twee weken later wel over het asielbeleid (omdat Markie dat zelf wel goed uitkwam)
Asielcrisis
Woningbouwcrisis
Stikstofcrisis
Drinkwaterkwaliteit
Plastictoeslag
Mestbeleid
etc, etc.
Gek hè, dat men steeds minder vertrouwen heeft in de politiek.
Maar goed, als jij daar overheen wilt en kunt stappen, be my guest.
In het begin was ik blij met Rutte als premier. Nu terugkijkend denk ik dat hij een van de slechtste is geweest die ik heb meegemaakt ( om niet te zeggen; die we ooit hebben gehad)
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Helemaal niets dus.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het zou zo maar kunnen dat deze klimaat activ -(terror)isten gesubsidieerd worden vanuit de Europese unie.
Van waar komt het geld voor deze acties?
Worden deze mensen betaald of is het echt onbaatzuchtig?
Welke geldstromen zitten er achter de verschillende klimaatbewegingen?
Misschien moeten de "journalisten" van Terzake en andere Telefacts van deze wereld daar eens achteraan gaan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ze zijn ondertussen zo gehersenspoeld dat ze oprecht geloven dat de wereld aan vergaan is,
Sinds mensenheugenis zijn er groepen mensen geweest die de einden ter tijd aankondigen....ik rangschik ze bij de godsdienst fanatici.
Van hun eigen website hé;
Honderden jaren van uitbuiting en vernietiging hebben ons naar de afgrond gebracht. Over de hele planeet verliezen mensen hun leefwijze, leefomgeving en levens. We hebben nog maar een paar jaar om de ergste gevolgen van de klimaatcrisis af te wenden, als we niet al te laat zijn. De zesde massale uitstervingsgolf is begonnen. Wat we de komende paar jaar doen bepaalt de toekomst van het leven op Aarde
https://extinctionrebellion.nl/
Sinds mensenheugenis zijn er groepen mensen geweest die de einden ter tijd aankondigen....ik rangschik ze bij de godsdienst fanatici.
Honderden jaren van uitbuiting en vernietiging hebben ons naar de afgrond gebracht. Over de hele planeet verliezen mensen hun leefwijze, leefomgeving en levens. We hebben nog maar een paar jaar om de ergste gevolgen van de klimaatcrisis af te wenden, als we niet al te laat zijn. De zesde massale uitstervingsgolf is begonnen. Wat we de komende paar jaar doen bepaalt de toekomst van het leven op Aarde
En waarom zou de Europese Unie dat doen? Financieringsbronnen van Climate Emergency Fund staan trouwens gewoon op hun website.
Laatst gewijzigd door dario op 12 sep 2023 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Onder andere Jij en ik via de overheid, en de sukkels die bij de postcode loterij denken rijk te worden, en nog veel meer belanghebbende.Lcsmet schreef: ↑12 sep 2023 11:49Het zou zo maar kunnen dat deze klimaat activ -(terror)isten gesubsidieerd worden vanuit de Europese unie.
Van waar komt het geld voor deze acties?
Worden deze mensen betaald of is het echt onbaatzuchtig?
Welke geldstromen zitten er achter de verschillende klimaatbewegingen?
Misschien moeten de "journalisten" van Terzake en andere Telefacts van deze wereld daar eens achteraan gaan.
https://www.wyniasweek.nl/hoe-onze-mini ... s-betalen/
Boeren hebben wekenlang ten behoeve van hun eigen portemonnee het land geterroriseerd. Vreedzame klimaatactivisten blokkeren ten behoeve van het algemeen belang één heel klein stukje snelweg. Dat laatste is natuurlijk veel erger, dus eraf rammen die lui...
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Deze hadden ze dan weer niet moeten oppakken, vind ik.
Even een wegomlegging en ze gewoon laten "hangen".
Probleem lost zich na een paar weken vanzelf op, en bij deze "hittegolf" mogelijk nog een pak sneller.
https://fb.watch/m-Zvqx7wk4/
Even een wegomlegging en ze gewoon laten "hangen".
Probleem lost zich na een paar weken vanzelf op, en bij deze "hittegolf" mogelijk nog een pak sneller.
https://fb.watch/m-Zvqx7wk4/
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Kleine correctie: de boeren werden (worden) door de rabobank, abn amro en de landbouw-industrie voor hun karretje gespannen omdat die de portemonnee van de boeren beheren. Verder ben ik het met je eens.
Terwijl die boeren, en hun belangenorganisaties, ook flink worden gesubsidieerd...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Omdat in het verleden mensen of groeperingen het mis hebben gehad, betekent het niet dat ze het altijd mis zullen hebben. Er zijn verontrustende rapporten opgesteld door vooraanstaande wetenschappers waaruit blijkt dat de klimaatverandering drastische gevolgen (kunnen) hebben. Het dringende advies is iets te doen aan onze uitstoot. Dat XR deze conclusie daaraan verbindt, is mogelijk wat hysterisch, maar liever dat wij met z'n allen wat doen dan dat blijkt dat XR gelijk heeft.mao schreef: ↑12 sep 2023 12:06 Ze zijn ondertussen zo gehersenspoeld dat ze oprecht geloven dat de wereld aan vergaan is,