+1boswielrenner schreef:geen last van... en er mag zo veel niet in Nederland.
Tegen de tijd dat ze alle échte problemen in het verkeer hebben opgelost gaan ze hier maar eens mee aaan de slag.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
+1boswielrenner schreef:geen last van... en er mag zo veel niet in Nederland.
Jans schreef:@bianchi, ik begrijp wat je bedoelt, maar een verbod om iets te verbieden zegt dat je het dus toestaat.
Hier in Frankrijk is het sinds juli 2015 verboden, maar zoals bij al dit soort verboden, er wordt niet gehandhaafd.
Als ik alleen fiets heb ik één oortje in. Ik kan dan nog prima horen wat er om me heen gebeurt.
Ik kan me wel heel goed voorstellen waarom jij er zo over denkt. Maar er zijn nog zoveel meer dingen die gehandhaafd moeten worden.
Vervelend dat je gevallen bent, en met nare gevolgen. Maar dat komt volgens mij niet omdat die knaap oortjes inhad. Maar gewoon omdat die eikel te stom was om even achterom te kijken en richting aan te geven voor hij van richting verandert. Iets wat de laatste jaren steeds meer voor lijkt te komen, met én zonder oortjes. Pubers, e-bikers etc.bianchi schreef:Hier wil ik wel even op reageren !
Wat mij betreft wordt een verbod op het telefoneren en muziek luisteren op de fiets vandaag nog verboden !!!
Op 1 november fiets ik van mijn werk terug naar huis, en wil een knaap met een paar oordopjes in voorbij fietsen.
Ik bel (voor de zekerheid) om aan te geven dat ik hem voorbij wil fietsen, maar op het moment dat ik naast hem fiets trekt hij plotseling naar links zonder om te kijken of een hand uit te steken !!! met als gevolg een botsing waarbij bleek dat na het maken van een ct scan ik mijn bekken heb gebroken. Het resultaat, ik mag minstens 3 maanden niet werken !!! En dat alleen maar omdat een sukkel niet op zit te letten\uitkijkt.
Dus wat mij betreft, DIRECT VERBIEDEN, en wordt je toch betrapt, een flinke boete zodat je het de volgende keer wel laat.