Canyon
De versie met Dura Ace kost € 1100 meer dan de Ultegra versie. En dan hebben ze nog een Ultegra cassette gemonteerd. Nog eens een besparing van € 100.
Het enige verschil is dan nog H36 cockpit.
Voor die € 1100 koop je een hele Dura-Ace groep.
En kent er iemand die wielset "Mavic Ksyrium Pro Exalith SL WTS "?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
http://road.cc/content/news/154315-mavi ... -wheelsetsapollo schreef:De versie met Dura Ace kost € 1100 meer dan de Ultegra versie. En dan hebben ze nog een Ultegra cassette gemonteerd. Nog eens een besparing van € 100.
in ieder geval ook bredere velgen
Voila, de nieuwe slx besteld. Het is de zwarte 8.0 geworden waarvan groep, wielen en zadel zullen worden verkocht en waarvan de record groep met rotor crank en LW zullen worden overgebouwd van mijn huidige fiets. Hopelijk niet teveel vertraging op leverdatum 16/11...can't wait!
-
- Forum-lid
Neem aan dat je de LTD bedoelt, het viel me op dat er nu een andere wielset opzit.brekson schreef:Ik denk dat we de site nog effe moeten laten rusten totdat ze de fouten er hebben uitgehaald
Mijn aeroad is nu zomaar 1800€ duurder geworden en enkele grammen afgevallen
Dit was zipp 404 firecrest en is nu firestrike geworden
Awel dat zijn ze dus niet. Eerst dacht ik dat op de foto nog de ksyrium slr waren ingebouwd, maar aan de mavic-sticker is te zien dat het niet de slr's zijn.monsieurpinot schreef:http://road.cc/content/news/154315-mavi ... -wheelsetsapollo schreef:De versie met Dura Ace kost € 1100 meer dan de Ultegra versie. En dan hebben ze nog een Ultegra cassette gemonteerd. Nog eens een besparing van € 100.
in ieder geval ook bredere velgen
Toch heeft het achterwiel op d foto aan de linker zijde carbon spaken.
Als ik het model "Mavic Ksyrium Pro Exalith SL WTS" intik in google, kom ik alleen bij Canyon uit.
Ik vraag mij af of deze niet speciaal voor Canyon gemaakt zijn.
Op de Mavic-site is geen enkele Ksyrium Pro versie te vinden met exalith remrand.
Goed opgemerkt, maar dat prijsverschilPatrickvanv schreef: Neem aan dat je de LTD bedoelt, het viel me op dat er nu een andere wielset opzit.
Dit was zipp 404 firecrest en is nu firestrike geworden
Kga het hun wel eens vragen via FB hoe ze dit verantwoorden
Sworks Venge
Hoe kan ik het verschil van slechts 100 euro verklaren tussen de Ultimate CF SL 9.0 Di2 en de Ultimate CF SL 9.0 SL ?? Zover ik kan zien hebben ze op het electronisch schakelen na allebei dezelfde specs. ? Lijkt me met 2799 een erg mooie prijs voor een fiets met Di2 ... ?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
snel kopen dan
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013