Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

i-mac

i-mac 25 dec 2016 13:54

2 Ultegra 6700 cassette's en 4 KMC X10 kettingen. Morgen nog een ultrasoon reiniger bestellen en dan kettingen en cassette's hier mee proper maken. En ik ga me nog de enige ontbrekende Iron Maiden koerstrui aanschaffen ook.

Infinito GB
Forum-lid

Gebruikersavatar Infinito GB 25 dec 2016 14:14

Gelukkig zijn we weer OT.
Net nog een Giro Synthe helm besteld in het wit, en ook nog een zwarte Reparto Corse bril.
Had van mijn vriendin een Celeste variant van de bril gehad, want dat paste zo mooi bij mijn fiets.
Helaas alleen niet echt bij de rest van mijn tenue. Nu wel mooi een excuus om van het voorjaar nog eens een Bianchi tenue te bestellen, gewoon voor de fun.

Dennis1987
Forum-lid

Dennis1987 25 dec 2016 15:17

Ik fiets in de zomer met een open koptelefoon. Dan kun je toch nog alles horen wat er om je heen gebeurd. In de winter fietste ik met een gesloten koptelefoon maar sinds ik sinds kort een helm heb gaat dat niet meer... Maar ik heb nog nooit voor onveilige situaties gezorgd als ik met muziek in fietste. Gewoon aan de rechterkant van het fietspad blijven fietsen zodat er altijd iemand langs kan en als ik van richting verander goed achterom kijken.
Cannondale Badboy SLX
Trek Farley 5

svvander
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar svvander 26 dec 2016 09:37

i-mac schreef:2 Ultegra 6700 cassette's en 4 KMC X10 kettingen. Morgen nog een ultrasoon reiniger bestellen en dan kettingen en cassette's hier mee proper maken. En ik ga me nog de enige ontbrekende Iron Maiden koerstrui aanschaffen ook.
Een vraagje: zijn dei KMC kettingen beter dan deze van Shimano?

Die Iron Maiden koerstrui moet je showen he... ik denk dat ik er mij ook eentje ga aanschaffen. (Zijn er nog van andere groepen dat je weet?)
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)

Douglas
Forum-lid

Gebruikersavatar Douglas 26 dec 2016 09:44

svvander schreef:
i-mac schreef:2 Ultegra 6700 cassette's en 4 KMC X10 kettingen. Morgen nog een ultrasoon reiniger bestellen en dan kettingen en cassette's hier mee proper maken. En ik ga me nog de enige ontbrekende Iron Maiden koerstrui aanschaffen ook.

Die Iron Maiden koerstrui moet je showen he... ik denk dat ik er mij ook eentje ga aanschaffen. (Zijn er nog van andere groepen dat je weet?)
Er komt een 'in memorie' koerstrui van George Michael met de tekst 'wake me up when you go go' !
o'7o

Fietsen?altijd
Forum-lid

Fietsen?altijd 26 dec 2016 09:52

Ik fiets elke dag met oortjes naar school. Maar in de stad doe ik ze meestal uit aangezien er dan teveel debielen zijn die nog slechter opletten dan ik ;/ Maar als ik op de wegen fiets waar het doodstil is en ik netjes aan de kant blijf is er niks aan de hand. Om de x aantal minuten even achterom kijken is ook wel eens handig. In het buitenland rijd ik nooit met oortjes want alles is daar nieuw dus ga ik genieten van de omgeving.
Maak joe woar

i-mac

i-mac 26 dec 2016 09:53

svvander schreef:

Ja, van Epica.

Van Metallia, Iron Maiden, AC/DC, Aerosmith kan er soms vinden op ebay.

svvander
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar svvander 26 dec 2016 10:37

Ik had deze van Metallica (from whom the bell tolls en Master of Puppets al vaak zien verschijnen, maar twijfelde over de "echtheid" ervan. Ik ga er toch achter zoeken. Bedankt voor de tip.
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 26 dec 2016 11:00

Nieuwe overschoenen van Sealskin en een paar nieuwe schoenplaatjes
Komende week is gaan kijken voor nieuwe raceschoenen.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

i-mac

i-mac 26 dec 2016 12:08

svvander schreef:Ik had deze van Metallica (from whom the bell tolls en Master of Puppets al vaak zien verschijnen, maar twijfelde over de "echtheid" ervan. Ik ga er toch achter zoeken. Bedankt voor de tip.
Van Metallica weet ik dat er kopie's te koop staan bij aliexpress.

Van Iron Maiden heb ik er een paar laten maken (eigen ontwerp) bij een chinese website.

scubadiver
Forum-lid

Gebruikersavatar scubadiver 26 dec 2016 12:48

2 stuks witte Lizard Skins 2.5 stuurlintjes voor een zeer scherpe prijs bij de kerstshow van CC 53-11. Op de fiets gaan halen en zo gelijk een mooi trainingsritje van gemaakt.
Sensa Giulia G2 Matt Custom Full Ultegra Di2

romanski
Forum-lid

Gebruikersavatar romanski 27 dec 2016 10:51

De Rapha sale weer begonnen. En ik ben voor nog geen €300,- klaar.

Afbeelding

En

Afbeelding

Plaats reactie