Edwin schreef: ↑21 jan 2021 20:51
Laat dit forum nu een van de plekken zijn waar nog wel op normale toon met elkaar gediscussieerd kan worden. We zouden het heel jammer vinden om veel strikter te moeten gaan modereren. Het moet mogelijk zijn gezamenlijk een modus te vinden waarin we met elkaar van mening kunnen verschillen zonder dat het escaleert, toch?
Bijna 900 pagina's over een onderwerp dat heel heel veel losmaakt bij mensen.
Het treft ons allemaal, de één treft het door ermee besmet te raken, een ander doordat in zijn directe omgeving mensen ernstig ziek worden of zelf overlijden.
Zelfs als je het geluk hebt dat corona jou en je geliefden niet treft dan is er nog altijd de kans dat het je financieel treft. Ook hier, de één wordt persoonlijk economisch stevig geraakt, een ander fiets er doorheen maar weet ook dat we straks allemaal mee moeten betalen.
Dat het topic na 866 pagina's een keertje ontspoort vind ik nog meevallen voor een onderwerp dat zoals ik al schreef, mensen op allerlei manieren heel persoonlijk raakt.
Hoewel ik sommige mensen hier wel achter het behang zou willen plakken, en zij mij misschien hetzelfde aan zouden willen doen, vind ik juist vanwege de diversiteit van reacties dit een zeer waardevol topic.