Het dopingtopic 2.0
"We" gaan misschien nog wel kijken maar het schrikt wel potentiële nieuwe kijkers en beoefenaars af.JPAR schreef:Ik ben het met je eens Daniel. En toch gaan we allemaal weer kijken
Ook zoiets grappigs: wil ik net op de site van de UCI kijken of er al een officiële persverklaring is, zie ik (uiteraard) niks op de homepage maar ik lees wel dit:
UCI WorldTour seminar welcomes the return of credibility to the sport, and marks the beginning of the implementation of the reform of men’s elite road cycling
06 December 2014
Campagnolo Ultra Dork
Dit is niet serieus te nemen. Er zal achter de schermen flink wat (financiële en poitieke) druk zijn uitgeoefend op de UCI. Wat een graatloze bende, bah! Wat moet er gebeuren om wel iets veranderd te krijgen in die verrotte bende?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Heren (en dames natuurlijk ...),
Het te gebruiken credo is: Erger je niet, verwonder je slechts.
De vraag is nu wat het moeilijkste zal zijn ....
Voor mij: ik erger me zeker niet, maar het verwondert me ook totaal niet ...
Ik kan verder een pleidooi van een uur gaan tikken, maar ik heb wel iets beters te doen.
Het te gebruiken credo is: Erger je niet, verwonder je slechts.
De vraag is nu wat het moeilijkste zal zijn ....
Voor mij: ik erger me zeker niet, maar het verwondert me ook totaal niet ...
Ik kan verder een pleidooi van een uur gaan tikken, maar ik heb wel iets beters te doen.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Tja , laat al het drama achterwege , wel of geen dope , ik kijk gewoon hoor weet het toch wel wat er gebeurt met of zonder publiciteit , niet roomser zijn dan de paus of zoiets.
Vind Cookson een lul dat ie niet harder ingrijpt en het geld wat ze hebben dan maar gebruikt om te procederen bij het CAS.
Al die zogenaamde antwoorden daar veeg ik mijn kont mee af.
Mtbfool
Vind Cookson een lul dat ie niet harder ingrijpt en het geld wat ze hebben dan maar gebruikt om te procederen bij het CAS.
Al die zogenaamde antwoorden daar veeg ik mijn kont mee af.
Mtbfool
Op Twitter lees is dat de licentie opnieuw bekeken wordt als Padua nog meer oplevert.
Je bedoelt dat Astana nog meer moet dokken om Padua in de doofpot te krijgenhavana schreef:Op Twitter lees is dat de licentie opnieuw bekeken wordt als Padua nog meer oplevert.
Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is de dooddoener om de criticasters momenteel stil te krijgen. Je geloof toch zeker zelf niet dat er iets gaat veranderen? En de overige ploegen zijn voor een deel net zo verrot, dus die zullen ook Astana niet buiten spel zetten.havana schreef:Op Twitter lees is dat de licentie opnieuw bekeken wordt als Padua nog meer oplevert.
Armstrong-gate was een drama voor het fietsen, maar we zijn nu weer helemaal terug bij af. Wat een graatloze bende daar. Alle sportbonden lijken wel hetzelfde inmiddels.
Less is bore
lees dit eens:
http://inrng.com/2014/12/astana-uci-licence/
het gaat precies zoals Jonathan Vaughters paar dagen geleden al zei. Er is geen juridische mogelijkheid om gelijk een licentie in te trekken. Er moet eerst een waarschuwing zijn geweest. Overigens zitten er behoorlijke voorwaarden aan de licentie. Ondermeer dat Astana komende periode gecontroleerd gaat worden door een externe partij en dat licentie tijdelijk is, dus nu ieder moment ingetrokken kan worden.
Daarmee zeg ik niet dat de beslissing goed is, breng alleen even wat feiten in discussie....
http://inrng.com/2014/12/astana-uci-licence/
het gaat precies zoals Jonathan Vaughters paar dagen geleden al zei. Er is geen juridische mogelijkheid om gelijk een licentie in te trekken. Er moet eerst een waarschuwing zijn geweest. Overigens zitten er behoorlijke voorwaarden aan de licentie. Ondermeer dat Astana komende periode gecontroleerd gaat worden door een externe partij en dat licentie tijdelijk is, dus nu ieder moment ingetrokken kan worden.
Daarmee zeg ik niet dat de beslissing goed is, breng alleen even wat feiten in discussie....
Allard
-
- Forum-lid HC
Wij kunnen niet inschatten of iets juridisch onderbouwt kan worden, daarvoor kennen we alle feiten niet.
Maar wat mij betreft geef je hier een heel verkeerd beeld mee af. Dan liever intrekken en juridisch verliezen, kan je meteen de procedures aanpassen (kan nu ook).
Simpel kan een ploeg met bv zeker een paar oudere renners gewoon het risico nemen en dan kijken waar het schip strand, met mogelijk goede resultaten en een betere sponsor deals.
Maar wat mij betreft geef je hier een heel verkeerd beeld mee af. Dan liever intrekken en juridisch verliezen, kan je meteen de procedures aanpassen (kan nu ook).
Simpel kan een ploeg met bv zeker een paar oudere renners gewoon het risico nemen en dan kijken waar het schip strand, met mogelijk goede resultaten en een betere sponsor deals.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Astana heeft geld zat, Speci interesseert het geen reet want de Tourwinnaar rijdt op hun fiets.
Ze dronken een glas, deden een positieve plas en alles bleef zoals het was. Triest maar waar. En vanuit de MCPP blijft het ook angstvallig stil.
Ze dronken een glas, deden een positieve plas en alles bleef zoals het was. Triest maar waar. En vanuit de MCPP blijft het ook angstvallig stil.
Less is bore
Tsja. Alleen vergeet je erbij te zeggen dat het de tweede boeventoko is waarvoor hij rijdt en hij dus een geschiedenis heeft. Geldt overigens voor het gros van de Nederlandse pro's.
Het is blijkbaar altijd nodig alles in het perspectief te zetten, want h4et gekrijs over Astana doet mensen weer even vergeten dat Boom begon bij een ploeg die drie, bijna vier grote rondes won met een georganiseerd doping systeem. En ja, die ploeg bestaat nog steeds.
Het is blijkbaar altijd nodig alles in het perspectief te zetten, want h4et gekrijs over Astana doet mensen weer even vergeten dat Boom begon bij een ploeg die drie, bijna vier grote rondes won met een georganiseerd doping systeem. En ja, die ploeg bestaat nog steeds.