Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
-
- Forum-lid
Tuurlijk, werd gisteren al voorspeld door Ron Fresen, parlementair journalist NOS.
Partijen die afgelopen week pertinent tegen een avondklok waren, zochten een uitweg om vandaag alsnog in te kunnen stemmen. Simpelweg om in een later stadium bij eventueel oplopende besmettingen, niet het verwijt te krijgen tegen de avondklok geweest te zijn.
Onze kamerleden worden gekozen als volksvertegenwoordigers.
Eenmaal op het pluche krijgt de partijpolitiek voorrang.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik heb toch wel te doen met Pieter Elbers, eerste het akkefietje met de Fransen en nu Corona met nu echt totaal niet uitvoerbare eisen die worden opgelegd om D66 te paaien.
En dat allemaal omdat ( IC) zorg capaciteit tijdelijk niet uitgebreid kan worden...
En dat allemaal omdat ( IC) zorg capaciteit tijdelijk niet uitgebreid kan worden...
Nederland voert tóch een vaccinatieranglijst aan.
Het aantal ongebruikte vaccins. Nederland fier op 1 met 400.000 vaccins. Echt een wereldprestatie.
Het aantal ongebruikte vaccins. Nederland fier op 1 met 400.000 vaccins. Echt een wereldprestatie.
- thestudent
- Forum-lid HC
Het is inderdaad typisch Nederlands om graag een volle vrieskist te zien.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
De Minister van Volksgezondheid is eindverantwoordelijk.
De gezondheidsraad adviseert volgens mij vooral over wie eerst, en of het wel of niet verstandig is om prik 2 uit te stellen. Bij mijn weten is dat nooit de bottleneck geweest.
OMT heeft volgens mij weinig met de vaccinatie te maken.
De gezondheidsraad adviseert volgens mij vooral over wie eerst, en of het wel of niet verstandig is om prik 2 uit te stellen. Bij mijn weten is dat nooit de bottleneck geweest.
OMT heeft volgens mij weinig met de vaccinatie te maken.
Heel flauw maar misschien moeten we Israël even om advies vragen.
Israël heeft donderdag een recordaantal van 224.000 mensen ingeënt tegen het coronavirus, schrijft minister van Gezondheid Juli Edelstein op Twitter. Israël heeft sinds het begin van de vaccinatiecampagne 2,4 miljoen mensen hun eerste prik gegeven. 850.000 mensen ontvingen ook al de tweede dosis.
Israël heeft donderdag een recordaantal van 224.000 mensen ingeënt tegen het coronavirus, schrijft minister van Gezondheid Juli Edelstein op Twitter. Israël heeft sinds het begin van de vaccinatiecampagne 2,4 miljoen mensen hun eerste prik gegeven. 850.000 mensen ontvingen ook al de tweede dosis.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Orbea Terra M31 2019
En dan ook maar meteen een gedeelte van de bevolking uitsluiten?
Aan advies van andere landen hebben we niet zoveel. De regering zal zelf met goede, creatieve oplossingen moeten komen. Dat altijd maar roepen dat iets niet kan omdat er een paar praktische bezwaren aan zitten hangt me de keel uit.
Er zijn op het moment genoeg mensen en middelen beschikbaar om zoiets binnen een week te regelen.
Aan advies van andere landen hebben we niet zoveel. De regering zal zelf met goede, creatieve oplossingen moeten komen. Dat altijd maar roepen dat iets niet kan omdat er een paar praktische bezwaren aan zitten hangt me de keel uit.
Er zijn op het moment genoeg mensen en middelen beschikbaar om zoiets binnen een week te regelen.
Campagnolo Ultra Dork
Ik weet niet of het daar sneller van gaat? Als er een bottleneck is zoals het nog moeten regelen van goedkeuringen voor vaccineren dan mag je die wat mij betreft inderdaad wel uitsluiten. Als je dit als verpleegtehuizen nog niet geregeld hebt? Next in line please.
Trek Domane 4.3 2013
Orbea Terra M31 2019
Orbea Terra M31 2019
Je doelt op die mensen die als het zo uitkomt in Israel wonen en als het niet uitkomt niet in Israel wonen?
De Palestijnse Autoriteit is verantwoordelijk voor het vaccineren van de bevolking die in de gebieden wonen die onder hun bestuur vallen,
De Israëlische regering heeft al vroeg in het proces contact met de PA gehad over de aanschaf van vaccins. De PA heeft toen aangegeven dat zij zelf de aanschaf en vaccinatie zouden regelen.
Overigens zijn er kleine hoeveelheden vaccin aan de PA geleverd voor schrijnende gevallen. Om daarachter te komen moet je het nieuws goed bijhouden want een RTL of NOS gaan daar echt niet over berichten.
Hier in België, meer bepaald in Antwerpen, vraagt de woordvoerder van de joodse gemeenschap om in hun wijken eerder te vaccineren.
Dat is bij mij toch een klein beetje in het verkeerde keelgat geschoten.
https://www.hln.be/binnenland/joodse-wo ... ~ac44e79e/