Welnee, kijk maar naar de hoeveelheid sworks, dogma, colnago, etc op de weg. Alleen heeft Rapha er veel te veel een hipster met baard imago aan gehangen. De Assos-dame spreekt veel meer aanromanski schreef:Haha ja dat is ook een mooie! Misschien is Nederland ook niet het juiste land voor Rapha marketing, hier is het "doe maar gewoon, vooral niet te duur en te gek"raven14 schreef:Of: 'Waar is je baard?'
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Rapha marketing streeft veel meer naar een 'gelaagde' ervaring van zijn doelpubliek dan andere merken. Uniek. RCC, Travel, Mondial, Prestige, Festive, Clubhouses, accessoires, Special Editions met verbanden naar de dikwijls minder gekende verhalen in de geschiedenis van de fietsracerij, koffie, links naar allerhande kunst/mode/architectuur/urbanisme...
Als het je niet aanspreekt, dan niet; maar in het andere geval word je meegezogen in een verhaal met veel plotlijnen.
Als het je niet aanspreekt, dan niet; maar in het andere geval word je meegezogen in een verhaal met veel plotlijnen.
Hehe...zo te lezen lukt ze dat aardig goed .raven14 schreef:Rapha marketing streeft veel meer naar een 'gelaagde' ervaring van zijn doelpubliek dan andere merken. Uniek. RCC, Travel, Mondial, Prestige, Festive, Clubhouses, accessoires, Special Editions met verbanden naar de dikwijls minder gekende verhalen in de geschiedenis van de fietsracerij, koffie, links naar allerhande kunst/mode/architectuur/urbanisme...
Het was weer eens sterker dan mezelf
-
- Forum-lid
Ik vind hem mooi,maar volgens mijn vrouw past dat niet bij mijn leeftijdi-mac schreef:Het was weer eens sterker dan mezelf
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Ben zelf 52, en mijn vrouw zegt alleen dat ik gek ben ik geef ze geen ongelijkIkon schreef:Ik vind hem mooi,maar volgens mijn vrouw past dat niet bij mijn leeftijdi-mac schreef:Het was weer eens sterker dan mezelf
Gekocht : 1 nekwarmer/ SH bracket as en lagers/ 1 masttopper Ritchey met setback. Deze laatste komt morgen binnen ik hoop dat het wordt zoals ik heb besteld (1° maal met dit bedrijf) want ze bieden een offset aan van 2.8mm aan maar ik verwacht 2.5mm.En als dat al zou kunnen is het uitzonderlijk want geen enkele website in europa biedt dit in deze afmetingen aan.
Ik vertrouw het niet.
Ik vertrouw het niet.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ziet er erg mooi uit.GortDroog schreef:Hier ook een nieuw shirtje gescoord:
[img]foto[/img]
Eerste indruk is zeer positief. Pasvorm is uitstekend en het shirt zit erg fijn. Nu hopen dat het snel voorjaar wordt
Net even gekeken maar zelfs in de sale redelijk duur.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend