Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

Swedish Chef
Forum-lid

Swedish Chef 28 dec 2016 22:05

Een nieuwe broek voor voorjaar, zomer, herfst besteld:

https://redwhitenl.com/collections/fiet ... 0436895815

Verschillende goede reviews over deze broek gelezen, wil ik toch eens gaan proberen omdat ik na al die jaren nog steeds niet echt een goede broek (voor een aanvaardbare prijs, dat wel) heb gevonden.

marcelb
Forum-lid

marcelb 28 dec 2016 22:55

Een nieuw frame.
Real men wear blûk!!! Marcel

NicoNB
Forum-lid

Gebruikersavatar NicoNB 28 dec 2016 23:58

Vandaag werk met het aangename kunnen combineren en een rondje midden en zuid Nederland gedaan langs een paar bekende fietsenzaken.
Eerst naar Zaltbommel. Bij CC5311 een paar mooie EVO"s zien staan voor weinig. Altijd aardig trouwens die mensen bij CC5311.
Bij 12Go redelijk snel weer buiten, ook daar waren ze vriendelijk maar nee dit is niet mijn soort winkel geloof ik.
Door naar Den Haag voor werk en vervolgens richting Bergen op Zoom.
Bij Hopmans kwam ik voor de Ultegra pedalen en vroeg tussen neus en lippen door even of ze de Kysrium elite's op voorraad hadden omdat de site vermelde dat ze alleen op bestelling leverbaar waren. Had geloof ik de baas zelf, die gaf mij een prijs op waar ik ze niet voor kon laten staan. Ook een complete mechanische Ultegra meegenomen.
Bijna compleet voor mijn EVO projectje.

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 29 dec 2016 07:50

Nieuw schoeisel
Afbeelding

En wat onderdelen (ketting, cassette, crank, kabels, ontluchtingsset) om mijn mountainbike projectje af te maken.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 dec 2016 08:19

Ik kon het (vanwege de prijs) niet laten om nog maar een 2e set als reserve te kopen. Als aanvulling op de rood-oranje SLX versie:
Afbeelding
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 29 dec 2016 09:18

NicoNB schreef:Vandaag werk met het aangename kunnen combineren en een rondje midden en zuid Nederland gedaan langs een paar bekende fietsenzaken.
Eerst naar Zaltbommel. Bij CC5311 een paar mooie EVO"s zien staan voor weinig. Altijd aardig trouwens die mensen bij CC5311.
Bij 12Go redelijk snel weer buiten, ook daar waren ze vriendelijk maar nee dit is niet mijn soort winkel geloof ik.
Door naar Den Haag voor werk en vervolgens richting Bergen op Zoom.
Bij Hopmans kwam ik voor de Ultegra pedalen en vroeg tussen neus en lippen door even of ze de Kysrium elite's op voorraad hadden omdat de site vermelde dat ze alleen op bestelling leverbaar waren. Had geloof ik de baas zelf, die gaf mij een prijs op waar ik ze niet voor kon laten staan. Ook een complete mechanische Ultegra meegenomen.
Bijna compleet voor mijn EVO projectje.
Dan zijn we elkaar misschien wel tegengekomen. Ik heb met een vriend van me eerst Hopmans bezocht, en daarna CC5311!
Ik heb niet veel gekocht. Twee buitenbanden (Continental Sport Contact) bij Hopmans, en vier passende binnenbanden voor 10 euro bij CC5311.

Speciaal aangeschaft voor de forumrit van 22 januari door de Achterhoek. Maar, ik zal er ook op andere gelegenheden wel mee gaan spelen. Vandaag ga ik eens mijn eigen "Gravelrit" in de omgeving van Helmond rijden.

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 29 dec 2016 09:43

marcelb schreef:Een nieuw frame.
Wat voor iets Marcel?

brekson
Forum-lid

brekson 29 dec 2016 09:56

romanski schreef:

Maar goed, het valt over het algemeen een stuk losser dan Castelli en Sportful (XXL Bib normaal gesproken) naar mijn idee, met de Core collectie als meest relaxte lijn. Wat ben je van plan om aan te schaffen dan? Je moet wel sterk in je schoenen staan hoor, ;) wat je gaat krijgen is afgunst van andere fietsers, zo van "hoe haal je het in je hoofd om een jasje van 200 piek te kopen, je kan ook naar de decathlon" en meer van dat soort dingen. Maar dat is wel grappig ook hoor.
Ik overweeg om een core bib te kopen, heb van assos XL en castelli XXL
Dus ga ik t wagen om bij Rapha L te nemen, of als tip gekregen, ineens 2 maten bestellen.

Die afgunst valt wel mee hier, ik heb 4 fietsen ( de oudste is 2jr, en rijd ook met DA DI2 terwijl ik geen prof ben ) en de commentaren blijven uit :lol:
Sworks Venge

brekson
Forum-lid

brekson 29 dec 2016 10:02

@Gortdroog , leuk shirtje !
Sworks Venge

GortDroog
Forum-lid

GortDroog 29 dec 2016 10:45

Lcsmet schreef:
GortDroog schreef:Hier ook een nieuw shirtje gescoord:

[img]foto[/img]

Eerste indruk is zeer positief. Pasvorm is uitstekend en het shirt zit erg fijn. Nu hopen dat het snel voorjaar wordt :)
Ziet er erg mooi uit.
Net even gekeken maar zelfs in de sale redelijk duur.
Ja helaas wel. Ik heb het shirt uiteindelijk bij Giro Cycles gekocht (https://girocycles.com/pages/attaquer) met een kortingscode die ik nog had liggen. Zij zijn overigens de Europese importeur van Attaquer, dus als je via attaquer.eu koopt, komt het ook bij Giro Cycles vandaan.
Sent from my Atari 2600 using Space Magic.

metor
Forum-lid

metor 29 dec 2016 10:58

Sportful hot pack 5 jasje in de aanbieding

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 29 dec 2016 11:50

amclassic-fan schreef:Ik kon het (vanwege de prijs) niet laten om nog maar een 2e set als reserve te kopen. Als aanvulling op de rood-oranje SLX versie:
Afbeelding
Sjiek! Of chique... ;)

Plaats reactie