Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik was eerst van plan om zowel een spd als een spd-sl versie van de schoenen te kopen. Maar eenmaal in de winkel is het gezond verstand naar boven gekomen, en werden het de spd versie. Wel een poosje maat 45 en maat 46 geprobeerd. Ik had deze keer mijn allerdikste Sealskinz sokken mee om uitvoerig te testen. En dan nog was het geen makkelijke keuze. De 45 zat net niet ruim genoeg, en de 46 dan weer ietsje te ruim. De 45.5 was niet voorhanden, en kon ook niet meer besteld worden. Dus dan maar de 46 gekocht. Eenmaal thuis nog eens geprobeerd met 2 paar sokken, en dat bleek dat ik 100% zeker goed had gekozen.
Na al het goede dat ik heb gelezen over deze Arctic schoenen, hoop ik dat mijn koude-voeten-miserie eindelijk van de baan is. Morgen volgt een eerste test.
Ik had ook een Castelli Difusa muts geprobeerd, maar die zat me te los. dan maar een gewoon koerspetje onder de muts tegen de regen.
Na al het goede dat ik heb gelezen over deze Arctic schoenen, hoop ik dat mijn koude-voeten-miserie eindelijk van de baan is. Morgen volgt een eerste test.
Ik had ook een Castelli Difusa muts geprobeerd, maar die zat me te los. dan maar een gewoon koerspetje onder de muts tegen de regen.
-
- Forum-lid
Rij al jaren met de spd race pedaal squeezer
-
- Forum-lid HC
Die 3 week per jaar dat het volop zomer is zijn mijn schoenen te klein. De rest van het jaar passen ze prima. Krijg schijnbaar klompvoeten van mooi weer .Bredalp schreef:Ik denk dat je prima zit met je 46. Als je gaat fietsen zetten je voeten iets uit. Zou wel eens precies goed kunnen zijn,
Veel plezier er mee, .
Vandaag de schoenen kunnen proberen. Omstreeks 13u30 vertrokken na een drukke ochtend op het werk. Het hoeft niet gezegd dat ik erg benieuwd was. Wel, ik hou het kort. Na 3u31 fietsen (95,5km) deed ik de schoenen terug uit, en ik had zowaar warme voeten. Ik had vandaag Sealskinz wandelsokken aan (die komen tot aan de knieën). Ga de volgende keer merino wol sokken aantrekken.Bredalp schreef:Ik denk dat je prima zit met je 46. Als je gaat fietsen zetten je voeten iets uit. Zou wel eens precies goed kunnen zijn,
Veel plezier er mee, .
Volgens Garmin Connect was de gemiddelde temperatuur +2.5°
Was al een tijdje aan het kijken naar een cyclocrosser of een gravelracer, maar naar aanleiding van het 'Midwinter gravelen door de Achterhoek - 22 januari'-draadje van .jeroen. en het feit dat mijn lbs deze fiets had staan is het allemaal een beetje in een stroomversnelling gekomen en heb ik een Cannondale SuperX uit 2012 aangeschaft:
Donderdag is de fiets klaar als het goed is, ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Donderdag is de fiets klaar als het goed is, ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een chorus s2 voorderrie.
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ter vervanging van je record die je nu hebt? ga je je frame nu definitief verstevigen?daniel1975 schreef:Een chorus s2 voorderrie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb geen Record, das een beetje de VW terwijl je eigenlijk een Audi wilt
Verstevigen stel ik na veel puzzel en zoekweek nog ff uit: vanuit meerdere betrouwbare kanten gehoord dat het S2-systeem het verschil kan maken tussen lastig schakelen en goed schakelen. En de VD werkt ook redelijk goed met pre-2015 shifters.
Verstevigen stel ik na veel puzzel en zoekweek nog ff uit: vanuit meerdere betrouwbare kanten gehoord dat het S2-systeem het verschil kan maken tussen lastig schakelen en goed schakelen. En de VD werkt ook redelijk goed met pre-2015 shifters.
Less is bore
-
- Forum-lid
Een 40 cm Easton stuur voor mn verjaardag gekregen. Rijd ik ook niet meer zo met de armen naar buiten.
Maak joe woar
erwinb schreef:Was al een tijdje aan het kijken naar een cyclocrosser of een gravelracer, . . . . . . . en heb ik een Cannondale SuperX uit 2012 aangeschaft:
Ik heb hetzelfde model, gebruik hem als mijn winterracer. De fiets bevalt mij erg goed.
Enige aanpassing die ik gedaan heb is mini v-brakes ipv de cantilever brakes.