verdient dit forum geen eigen kleding
-
- Forum-lid
98 euro incl je eigen forum-naam op het shirt! Hoogste kwaliteit van Bioracer. Zoals TS hierboven aangaf gaat de bestelling over een paar weken de deur uit dus tot die tijd kan je (denk ik) jouw bestelling nog plaatsen.
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 24 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 24 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 24 November 2005
ben erg benieuwd naar definitief ontwerp.
Hoelang duurt het dan nog voordat setjes klaar zijn en wij ermee kunnen fietsen, is dat idd 8-12 weken of was dit een grap (tsja ik ben enorm blond)
Janus mannimo
Volgens mij ben je in de waterstofperocside gedonderd, 8 tot 12 weken is een normale levertijd voor dit soort bijzondere dingen, lang maar helaas.
Trouwen die Klein attitude ziet er super uit!!!
wie gaat er trouwen
Tik Vout
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 24 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 24 November 2005
ben erg benieuwd naar definitief ontwerp.
Hoelang duurt het dan nog voordat setjes klaar zijn en wij ermee kunnen fietsen, is dat idd 8-12 weken of was dit een grap (tsja ik ben enorm blond)
Janus mannimo
Volgens mij ben je in de waterstofperocside gedonderd, 8 tot 12 weken is een normale levertijd voor dit soort bijzondere dingen, lang maar helaas.
Trouwen die Klein attitude ziet er super uit!!!
wie gaat er trouwen
Tik Vout
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 24 November 2005
Wat gaat zo'n setje kosten?? Zou wel ergens staan maar kan het nergens vinden. Kan je ook nog bestellen als het ontwerp klaar is, wil wel zien wat ik eventueel aanschaf.
@colnagofreak: via de onderstaande link kun je lezen hoe je zo'n prachtig setje kunt krijgen
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
Leuk als je nog mee doet..!
Wat gaat zo'n setje kosten?? Zou wel ergens staan maar kan het nergens vinden. Kan je ook nog bestellen als het ontwerp klaar is, wil wel zien wat ik eventueel aanschaf.
@colnagofreak: via de onderstaande link kun je lezen hoe je zo'n prachtig setje kunt krijgen
Leuk als je nog mee doet..!
"Afstappen is geen optie"
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 24 November 2005
Leuk als je nog mee doet..!Zeker doen! Is een schijntje voor zo'n uniek stoeipakje!
Leuk als je nog mee doet..!Zeker doen! Is een schijntje voor zo'n uniek stoeipakje!
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
-
- Forum-lid HC
Lijkt me best leuk hoor, maar kan ik ergens zien, hoe het er ongeveer uit komt te zien??? Welke kleuren, en hoe zit het met de maten???
Heb namelijk een bloedhekel aan te grote shirtjes
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 25 November 2005
Lijkt me best leuk hoor, maar kan ik ergens zien, hoe het er ongeveer uit komt te zien??? Welke kleuren, en hoe zit het met de maten???
Als je de tekst van TS-Biker leest onder het topic "bestellen forumkleding" dan zie je daar zijn mail adres bij staan. Stuur hem gewoon ff een mailtje en hij kan je vervolgens adviseren.
Succes.
Als je de tekst van TS-Biker leest onder het topic "bestellen forumkleding" dan zie je daar zijn mail adres bij staan. Stuur hem gewoon ff een mailtje en hij kan je vervolgens adviseren.
Succes.
"Afstappen is geen optie"
@TS: vandaag laatste tentamen gehad (Kl*te zooi) en dus nog geen tijd gehad om te gaan passen.Als het goed is komt het er morgen wel van! ( als die winkel tenminste BR kleding heeft hangen en mij laat passen)
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 01 December 2005
Heeft net iedereen via SpEric betaald, kun je via postbank.nl per heden ook buitenlandse betalingen doen.
Maar goed, dan weten we dat voor de volgende keer (als we die fiets met onze eigen naam bij TS-biker gaan bestellen )
en hij heeft het al zo druk
Heeft net iedereen via SpEric betaald, kun je via postbank.nl per heden ook buitenlandse betalingen doen.
Maar goed, dan weten we dat voor de volgende keer (als we die fiets met onze eigen naam bij TS-biker gaan bestellen )
en hij heeft het al zo druk