Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 04 aug 2005 02:04

Lange rustige duur, van Hengelo via eibergen naar 's Heerenberg en daar de heuvels meegepakt, door duitsland naar elten. Toen weer heuvels terug naar 's Heerenberg en via Doetinchem, ruurlo, borculo weer terug. Al met al 186 km in iets minder dan 6,25 uur, is bijna 30 gem.Op de heen weg volle wind tegen gehad. En ja hoor op de terug weg moest het weer gaan regenen, daardoor was de wind in de rug een stuk minder gunstig wat het gemiddelde niet ten gunste kwam. En weer een lange training waarin ik regen heb gehad. In die laatste 2 uur, 3x lek gereden, wat mij 1x heeft doen stoppen bij een fietsenwinkel in Haaksbergen, fietsenwinkel POT (of zoiets). Ik mocht daar niet eens in de werkplaats mijn bandje wisselen . Maar goed al met al weer mooi lang getraind. Nu 2 dagen herstellen en zaterdag in Mettman (D) een omloop van 120 km, kan ik daar de boel mooi op stelten zetten.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

Gebruikersavatar
ottie
Forum-lid
Berichten: 338
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:04

Gebruikersavatar ottie 04 aug 2005 14:13

Gistermorgen 91 km gereden in 3:22u. Nijmegen, Gendt, Doornenburg, Huissen, Velp, Posbank, Rondje Posbank, Arnhem, Nijmegen. Was onverwacht lekker zonnig.
Ging lekker, gem. 27km/h en hartslag 152. Het gemiddelde lag tegen de 29 tot ik helemaal stuk ging in de klimmetjes op de Posbank, daarna was het over. Maar ja, moet je ook maar niet gaan sprinten met passerende mountainbikers....
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4607
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 04 aug 2005 19:45

vandaag ook weer lekker gereden en nog mooi weer ook alleen die wind! probeer maar eens lekker te rijden van kampen naar urk eerst langs het ketelmeer en toen langs het ijsselmeer. precies dat hele stuk bijna vol tegen maar goed daarna wind mee terug en over 80 km een schamele 28 gem.

ronj
Forum-lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 14 mar 2005 20:50

ronj 05 aug 2005 01:20

Afgelopen twee dagen in Ardennen ruim 200 km gefietst in mooie omgeving met mooi weer. 1e dag omgeving wat verkend, 25 km onder Luik. Tweede dag de Route de Buissoniere (Spijbelroute) gereden. http://www.klimroutes.nl/PC1BUISSonIERE.htmlBRRoute is met bordjes aangegeven al ontbreekt er hier en daar een, maar een lijstje met de te bezoeken dorpjes in mijn achterzak hield mij op koers. Dit ga ik nog eens vaker doen, of een van de andere routes die zijn uitgezet.

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 05 aug 2005 15:21

Vandaag 1:30 stampen tegen de wind nu ik weet dat ik de afstanden wel kan fietsen meer op tempo hardheid aan het trainen.....
cornelli racing cycles Uden

jmstyle
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 15 jul 2005 17:03

jmstyle 06 aug 2005 12:27

Vandaag precies 2,9 km gefietst. Ik was nog bezig met de warming up (wat meer op een cooling down leek achteraf) en toen kwam de regen met bakken uit de lucht, en dan bedoel ik ook echt BAKKEN. Binnen 1 min. stonden de hele fietspaden blank. Ik heb nog een paar min. bij een benzinepomp staan wachten maar ik was al kletsnat en steenkoud. Ik ben toen maar weer terug gefietst want voor k was warmgedraait al doorweekt zijn word een beetje moeilijk weer warm worden.
mischien probeer ik het vanmiddag nog maar weer (als de lucht er dan wel beter uit ziet).
Owjah, iemand nog een goed idee hoe je schoenen weer snel droog krijgt?
JM

silentbughunter
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2005 21:50

silentbughunter 06 aug 2005 13:03

Kranten in je schoenen stoppen deed ik vroeger ook altijd moet voetbal schoenen dan zijn ze sneller droog

jmstyle
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 15 jul 2005 17:03

jmstyle 06 aug 2005 15:46

Quoten: Origineel geplaatst door silentbughunter op 06 Augustus 2005

Kranten in je schoenen stoppen deed ik vroeger ook altijd moet voetbal schoenen dan zijn ze sneller droog

Dat had ik ook al wel gedaan, maar ik dacht mischien weten jullie nog wel iets.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 06 aug 2005 19:40

Quote: Origineel geplaatst door RonJ op 04 Augustus 2005
. Tweede dag de Route de Buissoniere (Spijbelroute) gereden. Route is met bordjes aangegeven al ontbreekt er hier en daar een, maar een lijstje met de te bezoeken dorpjes in mijn achterzak hield mij op koers. Dit ga ik nog eens vaker doen, of een van de andere routes die zijn uitgezet.


Meld volgend keer dat die ene weg , Rue de Henri Simon , opengebroken is ( of het moet tijdens jou tocht nog niet zijn geweest )
Ik en mijn broer hebben , op zijn verzoek ( geen uitgesproken klimtalent en met een doubletje ) een verkorte versie gefietst . We hebben de zuidoosthoek , bij Xhonis (waar de route een "lus" van +/- 35 km maakt) eruit gelaten. Hij twijfelde of ie dat wel zou redden met dat gedeelte erbij , met de gedachte in het achterhoofd van wat achter hem lag.
Uiteindelijk , met een keer verkeerd rijden , 101,69 km op de teller en een gemiddelde van 23,3 km/u. Ik had geen zware benen na de rit , dus was voor mij misschien die lus erbij geen probleem geweest , maar ja met het motto Samen Uit Samen Thuis leg je de tocht toch samen af.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

peettomaat
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 02 aug 2005 06:24

peettomaat 07 aug 2005 11:31

Net terug van een rondje 50 kmin echt hollands weer dus wind,regen en zonneschijn.Gem. 28 km viel toch niet helemaal tegen.Ik rij nl pas weer een week of twee en probeer dan ook 2 x per week te fietsen.
ik ga de ride for the roses rijden (100 km) dus ik zal nog even wat km moeten trainen.

peet

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 07 aug 2005 15:13

Ja echt hollands weer:
Dus ik heb vandaag ook de nodige buien op mijn dak gehad.
Tevens nog 1x lek gereden dus het tempo was er totaal uit.
Gereden naar Rees en via Emmerich weer de rijn over.
cornelli racing cycles Uden

maverick
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 aug 2005 18:14

maverick 07 aug 2005 18:09

Vandaag door het Noord-Hollandse gereden, solo rijden met windkrachten tussen de 5 en 7 en in de stromende regen is niet zo´n best idee ben ik achter gekomen, wel lekker om achteraf onder een warme douche te kunnen stappen.

Plaats reactie