Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour de France 2012

puritein1
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 jan 2012 21:57
Locatie: Kudelstaart

puritein1 19 jul 2012 12:23

japiecarbon schreef: En voeckler van de ikke ikke generatie?? Volgens mij is hij vorig jaar heel erg lang op zijn ploeg blijven wachten toen deze zonder sponser zat. Omdat hij wist dat de ploeg zonder hem helemaal geen kans maakte op een nieuwe sponser. En dat terwijl hij bij heel veel andere ploegen had kkunnen tekenen.

Oke oke , heb je een punt.

Ik kan me echter niet geheel aan de indruk ontrekken (maar mijn beeld is gekleurd dat geef ik toe) dat hij dat deed :

A omdat die Bernadeau zijn enige vriend binnen het peloton is ,
B omdat het de enige manier was om kopman te worden binnen een ploeg,
C omdat ie zich wel omringd wil weten door voornamelijk fransen (en dan kom ik weer terug op een ander vermoeden)
Lekker peddelen jonguhh!!

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 19 jul 2012 12:33

Ik moet de eerste echte topsporter die geen "ikke ikke ikke" mentaliteit vertoont nog tegenkomen. Zonder egoïsme kom je simpelweg niet aan de top. En eenieder die het gedrag van een topsporter op zijn dagelijks leven op de werkvloer projecteert omdat ze een "rolmodel" zijn heeft het niet begrepen. Of ga jij ook bij elke aanraking over de grond rollen van de pijn omdat voetballers ook rolmodellen zijn?

Dat Voeckler op Bernadeau wachtte omdat hij geen andere opties zou hebben is natuurlijk apekool: Voeckler is één van de populairste renners bij het Franse publiek en alleen daarom al veel geld waard voor om het even welke andere Franse ploeg.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2728
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 19 jul 2012 13:00

puritein1 schreef:Zijn je argumenten op ?? :lol:
Nee hoor, maar als jij zegt: "Voecler en de ikke ikke ikke generatie.. Aanpakken wat mij betreft", vind ik dat een opmerking die kant nog wal raakt..
Verder heb ook jij recht op je mening.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

puritein1
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 jan 2012 21:57
Locatie: Kudelstaart

puritein1 19 jul 2012 13:01

:D
timo2.0 schreef:Ik moet de eerste echte topsporter die geen "ikke ikke ikke" mentaliteit vertoont nog tegenkomen. Zonder egoïsme kom je simpelweg niet aan de top. En eenieder die het gedrag van een topsporter op zijn dagelijks leven op de werkvloer projecteert omdat ze een "rolmodel" zijn heeft het niet begrepen. Of ga jij ook bij elke aanraking over de grond rollen van de pijn omdat voetballers ook rolmodellen zijn?

Dat Voeckler op Bernadeau wachtte omdat hij geen andere opties zou hebben is natuurlijk apekool: Voeckler is één van de populairste renners bij het Franse publiek en alleen daarom al veel geld waard voor om het even welke andere Franse ploeg.


Je kan ook doorslaan in het ikke ikke gevoel.... Dan ben ik meer voor de uitleg van japiecarbon , dat het gewoon een soort van ziekte is..

Een rolmodel letterlijk nemen als in je voorbeeld van de rollende voetballer zou inderdaad heel belachelijk staan!!!!!!!.
Precies wat ik bedoelde toen ik zei dat de aanhangers maar eens zijn gedrag op de werkvloer moesten kopieren.
Echt duurt geen twee weken......

Maar goed we zijn weer van start in de tour ...

geniet er van mensen, Die Joop in de bollentrui zal mijn vermoeden wel weer bevestigen..... :D :D
Lekker peddelen jonguhh!!

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 19 jul 2012 13:04

Huppa, demarrages vanuit het vertrek.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2728
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 19 jul 2012 13:05

scepticus schreef:Huppa, demarrages vanuit het vertrek.
En de hele boel zit alweer op een lint.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1399
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 19 jul 2012 14:11

ik snap er echt de ballen niet meer van. Is het nou koers of niet??? Nibali knijpt in de remmen i.p.v. is echt gas te gaan geven en met de kopgroep proberen voor te blijven en wat tijdwinst te pakken. Ooit moet die irritante trein van Sky toch is stil vallen.
Vindt er geen ene moer meer aan. Dit is geen koers maar een toertocht voor gevorderden.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

materialist
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12

materialist 19 jul 2012 14:17

yoooo sjonnieee
Do kin der mar druk mei weze

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1399
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 19 jul 2012 14:23

als zeeuw hoop ik natuurlijk op een succesje voor Johnny, maar ik ben bang dat het weer niks wordt.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2728
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 19 jul 2012 14:24

marcvmegroot schreef:ik snap er echt de ballen niet meer van. Is het nou koers of niet??? Nibali knijpt in de remmen i.p.v. is echt gas te gaan geven en met de kopgroep proberen voor te blijven en wat tijdwinst te pakken. Ooit moet die irritante trein van Sky toch is stil vallen.
Vindt er geen ene moer meer aan. Dit is geen koers maar een toertocht voor gevorderden.
Jammer, maar als Nibali zich niet laat zakken worden de koplopers weer ingehaald. Zo is wielrennen dus Nibali maakt een gebaar naar Valverde en krijgt het ooit ergens wel weer terugbetaald. Leuk of niet maar wel reeel.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

materialist
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12

materialist 19 jul 2012 14:51

Zie je hoe voekler er mee speelt shit wat een sterke vent is daT
Do kin der mar druk mei weze

mr.chrono
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2010 01:48

mr.chrono 19 jul 2012 14:54

Voeckler stijgt in mijn achting; hij heeft tenminste niet zo'n heel stippenpak aan inclusief handschoenen, bril en helm.
Dat is toch een beetje voorbehouden aan 'the only gay in the village'. :D

Plaats reactie