Ik snap heel weinig van die apparaten, geef mij maar een fiets. Bedankt voor je hulp, verwijderen en opnieuw toevoegen heeft geholpen en idd met behoud van data. En nu kan ik meteen nog wat overbodige apps verwijderen. Nogmaals bedankt.Lijkt wel helpdesk Iphone...........
Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- ophetkantje
- Forum-lid
Ach, ik zeg ook maar wat
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
OK, tegenwoordig lijkt ICT kennis en fietsen steeds meer raakvlakken te hebben en einde lijkt me nog niet in het zicht.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Gewoon handmatig werken.
Thuiskomen, computer aanzetten, bak thee/koffie zetten, GPS aan de PC hangen, Mapsource/Basecamp opstarten. Track downloaden. Eventueel stukje eraf knippen als je niet wil dat de hele wereld weet waar je fietsen wonen. Handmatig de track uploaden en het is ook in orde.
Lijkt me een stuk makkelijker dat dit gedoe met apps.
Thuiskomen, computer aanzetten, bak thee/koffie zetten, GPS aan de PC hangen, Mapsource/Basecamp opstarten. Track downloaden. Eventueel stukje eraf knippen als je niet wil dat de hele wereld weet waar je fietsen wonen. Handmatig de track uploaden en het is ook in orde.
Lijkt me een stuk makkelijker dat dit gedoe met apps.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Met een app (in mijn geval Strava en/of Polar Flow op Iphone) thuis komen. Opname stopen, naampje geven en opslaan. Niets meer of minder. Apps is juist makkelijker. Knippen hoeft zelfs niet....
-
- Forum-lid
Strava, heeft ook een optie om een privacy zone in te stellen, dan hoef je ook niet er af te knippen als je niet wil dat de hele wereld weet waar je fietsen wonen.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Dat weet ik, maar je weet nooit wat er in de toekomst veranderd wordt. En wat je niet upload weet ook niemand.thomwittendorp schreef:Strava, heeft ook een optie om een privacy zone in te stellen, dan hoef je ook niet er af te knippen als je niet wil dat de hele wereld weet waar je fietsen wonen.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Dan helemaal niets uploaden en alles lokaal op je PC zetten en heel erg dicht timmeren die handel.ultra_ivo schreef:Dat weet ik, maar je weet nooit wat er in de toekomst veranderd wordt. En wat je niet upload weet ook niemand.thomwittendorp schreef:Strava, heeft ook een optie om een privacy zone in te stellen, dan hoef je ook niet er af te knippen als je niet wil dat de hele wereld weet waar je fietsen wonen.
Privacy zone wel aardige feature, maar op wel meer plekken is een adres bekend.
Privacy en internet ?
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
De volger kan een ander account nemen om je toch te volgen. Jij kan weer de optie "request tot follow" aanzetten, dan heb meer grip op je volgers.body schreef:Wat gebeurd er precies als je een volger blokkeert? Merkt zij/hij er iets van dmv een bericht of totaal niets?
Je kan ook al je ritten op private zetten.
Of niets op Strava / internet zetten als je "geheime" missies hebt.
Keuzevrijheid genoeg lijkt me.
is veloviewer, de gratis variant dan, nu om zeep geholpen, of is het een zure 1 april grap ?
Het neemt alleen de laatste 25 activiteiten mee voor de score ......
Haalt wel beetje de angel uit dat veloviewer gebeuren, en als "echte" nl-er ga ik er niet voor betalen
Het neemt alleen de laatste 25 activiteiten mee voor de score ......
Mijn nieuwe score zou 87.74 zijn ..... ( als ik zou hercalculaten dan, maar dat doet deze max 1 x per week, 30-3 nog gedaan en nieuwe regels gaan (na) de 31-ste van maart in ?) )VeloViewer Tour Notes
Restricted to 25 activities and 250 segments for free users. Upgrade to PRO to see your entire Strava history.
Your Summary page provides a great overview of your entire Strava history showing year on year comparisons of distance/elevation/time/speed/etc along with your top activities and segments. Easily filterable by year, actitity type and gear (bikes and shoes) gives you an easy view of how your are progressing along with summaries by bike/shoe right at the bottom. The VeloViewer Score provides a simple value to comapre yourself with your peers. To see how this page looks with a full set of data then click the button over there ➙
After trying out all the filter buttons on this page then head to one of the other tabs just below maybe starting at "Activities".
Go to your Update page at any time to Upgrade to PRO to view your entire Strava history and segments in VeloViewer (and to hide these notes).
Haalt wel beetje de angel uit dat veloviewer gebeuren, en als "echte" nl-er ga ik er niet voor betalen
Laatst gewijzigd door ted038 op 01 apr 2015 16:04, 2 keer totaal gewijzigd.