Wielerseizoen 2020
Ja ik ook. Ik denk door het vervallen van de andere tijdrit en het invoegen van deze er toch ineens een rij andere namen zijn die kans maken op de eindoverwinning.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
en die berg zit ook meteen na de start toch? Lekker in je ritme komen is er niet bij
.
Normaal zou 8km voor sommige sprinters (Pedersen bijv?) goed te doen moeten zijn..., maar met zo'n klimmetje erin? BEn wel benieuwd hoor.

Normaal zou 8km voor sommige sprinters (Pedersen bijv?) goed te doen moeten zijn..., maar met zo'n klimmetje erin? BEn wel benieuwd hoor.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Dit is niet de Slingerberg in Kanne, deze Slingerberg bevindt zich in Geulle Nl-Limburg !.Lcsmet schreef: ↑02 okt 2020 14:00 Ik ben vooral benieuwd naar de verschillen in een tijdrit van 8 km met de Slingerberg in het parcours.
![]()
https://www.ad.nl/tour-de-france/hoe-pr ... ~a6436400/
Blijkbaar was Pogacar buitenaards, voor de rest een leuke inkijk naar de wattages van Primoz.
Blijkbaar was Pogacar buitenaards, voor de rest een leuke inkijk naar de wattages van Primoz.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blijft een vreselijk lastig dillemma; geloven in superbenen of kijken naar dit soort waardes in het licht van het verleden van de wielersport.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hij lijkt toch in de afgelopen koersen gewoon echt opgebrand te zijn na zijn tour (WK en Waalse pijl) Niet meer die power die hij in de tour had dus echt ongeloofwaardig vind ik het vooralsnog niet.
Je moet, als je echt wilt vergelijken, ook de wattages van de andere renners in de tour op dat moment meenemen en dan zie je dat iedereen eigenlijk ver boven het "normale" vermogen zit in vergelijking tot een tour in een normaal jaar.
Voorlopig niet heel verdacht lijkt me, eerder wat opmerkelijk.
Je moet, als je echt wilt vergelijken, ook de wattages van de andere renners in de tour op dat moment meenemen en dan zie je dat iedereen eigenlijk ver boven het "normale" vermogen zit in vergelijking tot een tour in een normaal jaar.
Voorlopig niet heel verdacht lijkt me, eerder wat opmerkelijk.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Anyway: morgen een mooie ontknoping in de Binck bank tour verwacht ik. Top 7 op seconden en een zware laatste rit met serieus zware aankomst. Daar kunnen nog heel wat secondes weggereden worden. En dan is er nog de gouden kilometer met boni's.
Mooie wedstrijd dit jaar!
Mooie wedstrijd dit jaar!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind