Cervélo
-
- Forum-lid
beste lezers,
waarschijnlijk hebben jullie al vaker deze vraag gehoord, maar toch.
mijn cervelo S2 begint overal scheurtjes in de lak te krijgen, nu las ik wel op de site van cervelo dat er geen garantie is op de lak, maar heel mijn frame staat er vol mee. en voor zo een duur frame is het niet leuk om te zien
balhoofd beide kanten
bovenbuis aan de bovenkant
zitbuis aan de rechtse kant
BB en achtertrein links
en de langste is toch wel 25cm dwars door cervelo aan de linkse kant van de schuine buis.
wat zou ik hier best mee doen?
waarschijnlijk hebben jullie al vaker deze vraag gehoord, maar toch.
mijn cervelo S2 begint overal scheurtjes in de lak te krijgen, nu las ik wel op de site van cervelo dat er geen garantie is op de lak, maar heel mijn frame staat er vol mee. en voor zo een duur frame is het niet leuk om te zien
balhoofd beide kanten
bovenbuis aan de bovenkant
zitbuis aan de rechtse kant
BB en achtertrein links
en de langste is toch wel 25cm dwars door cervelo aan de linkse kant van de schuine buis.
wat zou ik hier best mee doen?
Laatst gewijzigd door abdousjaparov op 13 okt 2011 14:13, 2 keer totaal gewijzigd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Gewoon naar je FM terug gaan en van 'm eisen dat hij 't op lost. Juridisch gezien heeft hij geen poot om op te staan, die garantie bepalingen van Cervelo doen er feitelijk niet veel toe in deze. Het frame moet op z'n minst opnieuw gespoten worden.
Het is wat vroeg, maar mijn fietske voor 2012 is al een feit . Heb een R3sl uit 2010 op de kop kunnen tikken...
Heb deze nog niet kunnen testen, maar hopelijk blijven de weersvoorspellingen goed voor het weekend.
Specificaties voor de geïnteresseerden:
Cervelo R3 SL 2010, maat 56
Groep: Campagnolo super record 2011 (titanium versie)
Cassette: chorus 12 -27 + 11 - 25
Stuur: 3T team ergosum
Stuurpen: 3T arx team 110mm
Pedalen: speedplay zero
Bidonhouders: Tacx Tao
Zadel: San Marco aspide carbon
Wielen: Fulcrum racing 3 met GP 4000 bandjes
Zadelpen wordt nog vervangen door andere...
Gewicht 6,830kg (met zwaardere snelspanners)
Gewicht met Easton EC90 slx: 6,500kg
Heb deze nog niet kunnen testen, maar hopelijk blijven de weersvoorspellingen goed voor het weekend.
Specificaties voor de geïnteresseerden:
Cervelo R3 SL 2010, maat 56
Groep: Campagnolo super record 2011 (titanium versie)
Cassette: chorus 12 -27 + 11 - 25
Stuur: 3T team ergosum
Stuurpen: 3T arx team 110mm
Pedalen: speedplay zero
Bidonhouders: Tacx Tao
Zadel: San Marco aspide carbon
Wielen: Fulcrum racing 3 met GP 4000 bandjes
Zadelpen wordt nog vervangen door andere...
Gewicht 6,830kg (met zwaardere snelspanners)
Gewicht met Easton EC90 slx: 6,500kg
Die komt er terug in... moet een zero hebben...
Jep zo eentje
-
- Forum-lid HC
Die van mij is nog steeds heel, misschien voordeel van een kleine maat?
Ik was dinsdag bij Vos en daar was een man met een 2010 R3, gescheurd bij het bracket. De man kwam uit Rotterdam en vertelde dat dit al z'n 2e gescheurde R3 was. Vos belt naar Veltec en in een poep en een zucht was het geregeld en kreeg de man een 2011 R3. Oude R3 werd meteen gedemonteerd en de nieuwe opgebouwd.
Heb nog een carbon topcap gescoord bij de monteur van Vos voor nop om mijn fiets een beetje te pimpen.
Ik was dinsdag bij Vos en daar was een man met een 2010 R3, gescheurd bij het bracket. De man kwam uit Rotterdam en vertelde dat dit al z'n 2e gescheurde R3 was. Vos belt naar Veltec en in een poep en een zucht was het geregeld en kreeg de man een 2011 R3. Oude R3 werd meteen gedemonteerd en de nieuwe opgebouwd.
Heb nog een carbon topcap gescoord bij de monteur van Vos voor nop om mijn fiets een beetje te pimpen.
- ldtriatleet
- Forum-lid
Is je S5 al binnen?cobra427 schreef:Love it or hate it.
Zojuist een S5 besteld. Ik ben benieuwd of deze maand nog lukt. Oktober zeker.
Nee, helaas. Ik had hem ergens besteld, echter kwamen ze terug op gemaakte afspraken.ldtriatleet schreef:Is je S5 al binnen?
Ik heb toen geannuleerd met als gevolg dat ik elders achteraan in de rij kwam. Ik heb er donderdag contact over gehad en vermoedelijk komt 'ie komende week.
Ondertussen heb ik alle overige onderdelen en toebehoren (tot en met een nieuwe outfit) wel binnen.
Ik haal het regelmatig uit de doos om mij te verlekkeren, maar zou nu toch graag wel het frame ontvangen.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba