Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Lijkt me geen probleem want een M-frame is een vreselijk gedrocht
- daniel1975
- Forum-lid HC
No way; de pro is onhandig omdat ie geen inklapbare pootjes heeft, maar de originele M frame is erg fijn ding.
Less is bore
Setje 650B wielen van 359 pound voor 100 pound.
Ik heb teveel fietsen staan, waarvan ik het gros bijna niet gebruik (en ik ben ook wel een beetje klaar met al die fietsen en wielsets in huis). De zomerfiets mag blijven (al zit ik daarbij wel te denken een eTap upgrade), en dan mogen de winterfiets, cyclocrosser, Merckx uit 1991 en Batavus uit 1982 er uit. Die gaan vervangen worden door 'all rounder'. Ik ga het gravelframe bestellen van Velobuild (staat niet op de site, maar zelfde gedachte wordt gebruikt als voor de Open U.P.). Die ga ik opbouwen met een hydraulische disc Rival of 105 groep (Campa, Campa, toch....). Twee wielsetjes gaan er komen: 28inch carbon voor woon-werk, en deze 650b wielset voor het betere off road werk (ik kan off road banden gaan gebruiken tot 2.i inch).
Ik heb geen haast, maar alvast een wielsetje voor weinig kon ik niet laten lopen.
Ik heb teveel fietsen staan, waarvan ik het gros bijna niet gebruik (en ik ben ook wel een beetje klaar met al die fietsen en wielsets in huis). De zomerfiets mag blijven (al zit ik daarbij wel te denken een eTap upgrade), en dan mogen de winterfiets, cyclocrosser, Merckx uit 1991 en Batavus uit 1982 er uit. Die gaan vervangen worden door 'all rounder'. Ik ga het gravelframe bestellen van Velobuild (staat niet op de site, maar zelfde gedachte wordt gebruikt als voor de Open U.P.). Die ga ik opbouwen met een hydraulische disc Rival of 105 groep (Campa, Campa, toch....). Twee wielsetjes gaan er komen: 28inch carbon voor woon-werk, en deze 650b wielset voor het betere off road werk (ik kan off road banden gaan gebruiken tot 2.i inch).
Ik heb geen haast, maar alvast een wielsetje voor weinig kon ik niet laten lopen.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- devriesman
- Forum-lid
Nanoflex Pro. En nu eens kijken of ik droog blijf.
Gaaf man! Nu gaat het echte werk beginnen. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat bouwen de komende tijd.Erik schreef:Framejig, vorkjig, vlakplaat en hardsoldeerset over kunnen nemen, dus frame 3 kan hier in de garage gebouwd gaan worden.
Nu alleen nog tijd vinden om het uit Eindhoven te halen....
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nice. Ribble of Hopmanse?
Less is bore
Beter een Nederlandse shop sponsoren dan zo'n Engelse hut !
AMERICA FIRST, I REPEAT AMERICA FIRST FROM NOW ON
AMERICA FIRST, I REPEAT AMERICA FIRST FROM NOW ON
- amclassic-fan
- Forum-lid HC