Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
adroit
- Forum-lid
-
Contact
adroit
24 nov 2011 08:20
ace1978 schreef:Om de winkel ook maar even te noemen: ik zou wel gelijk die sticker van EP Bike eraf trekken! En die andere sticker op de staande buis ook.
+1
Ik snap zowiezo niet dat iemand zijn dure fiets laat ontsieren door (onbetaalde) reclame van een desbetreffende FM.
In dit geval zelfs 2x, echt doodzonde
-
alexwilier
- Forum-lid
alexwilier
24 nov 2011 16:56
Heren, heren, ik bespeur enige vijandigheid jegens EP Bike of op z'n minst wrevel. Waar komt dat vandaan?
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
24 nov 2011 17:03
Die reactie komt wel vaker vanuit Rosmalen richting zijn conculega's.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
japiecarbon
24 nov 2011 17:07
Dat valt mij idd ook heel erg op, en dan voora; over de fietsen die hij nu zelf niet meer verkoopt!
Maar toch ben ik het wel met m eens over de stickers, die zou ik alleen op mijn fiets doen wanneer deze serieus gesponserd is.
-
adroit
- Forum-lid
-
Contact
adroit
24 nov 2011 18:42
amclassic-fan schreef:Die reactie komt wel vaker vanuit Rosmalen richting zijn conculega's.
Noem eens een voorbeeld dan.... het is toch heel opvallend dat er hier op het forum door bepaalde personen continue reclame gemaakt wordt voor bepaalde zaken. Ik ben echt niet de enige die daar een beetje misselijk van wordt.
In dit geval reageer ik alleen op een reclame sticker (die ik er overigens nooit opplak), ook bij de zaak waar ik altijd gewerkt heb moest ik ze er altijd opplakken en dat vond ik ook altijd zonde
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
24 nov 2011 19:01
En jij weet net zo goed als ik dat praktisch alle FM's stickers op geleverde fietsen plakken. Mijn smaak is 't ook niet, maar 't slaat toch echt helemaal nergens om nu Eric weer van spammen te betichten.
Sinds dat je gestopt bent met Cervelo is dat maar al te goed te merken. Sindsdien is er geen positief woord over een Cervelo meer uitgekomen, beetje vreemd vind ik dat. Ik hoefde niet in je webshop te kijken om te weten dat je tegenwoordig Pinarello dealer bent. Dat je ook in Bianchi en BeOne deed verbaasd me niet bepaald gezien je postings. Iedere keer als je de naam Ep-Bikes ziet staan klim je hoog in een boom, terwijl je zelf zeker niet minder bezig bent. En uiteindelijk werken je acties richting Eric alleen maar averechts, want hij krijgt meer publiciteit..
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
adroit
- Forum-lid
-
Contact
adroit
24 nov 2011 19:43
Slaat echt nergens op wat je nu zegt, ik mag dus blijkbaar niet mijn mening geven dat ik het niet mooi vind als een FM een fiets vol met reclame stickers plakt ?
Alles wat ik zeg over cervelo, positief of negatief, is op waarheid berust. Ook toen ik nog wel dealer was heb ik kritiek geuit op het lakwerk, en ik vind nog steeds dat bij zo'n duur merk de lakgarantie gevallen veel te hoog zijn.
En als laatste, en dan houd ik erover op, gun ik Ep-Bikes alle fietsen die hij verkoopt maar ik blijf bij mijn genoemde standpunt
-
gekke_henkie
- Forum-lid
gekke_henkie
27 nov 2011 01:01
Ik moet zeggen dat ik het wel sonde vindt voor bas78
Heeft ie een hele mooie nieuwe fiets en wil die graag showen op dit forum.
en dan strand de disussie op zo'n zinloos onderwerp...
Lijkt me erg demotiverend voor bas78. sonde!
zucht..
-
pierre69
- Forum-lid
pierre69
27 nov 2011 12:13
Geweldige fiets Bas!!!!!!
Nu nog een mooi setje van EP BIKE erbij en je bent er helemaal klaar voor.
Binnenkort maar is even kijken in Zeist bij EP BIKE.
S-works vvor de kasseien
Specialized Marathon stumpjumper voor de mud
-
janjmagic
- Forum-lid
janjmagic
27 nov 2011 12:30
Mooie fiets Bas. Stickers zou ik er idd ook afhalen. En Adroit leuke site.
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
-
joseph
- Forum-lid
joseph
27 nov 2011 18:44
Heb mijn S1 uit 2009 geupgrade met een Sram red groep, zat een ultegra-sl op. Wat een fantastische groep! Fiets zit nu ook onder de 8 kg volgens mij.
Het enige wat ik nog graag wil halen is een set hoge carbonnen wielen. Wat ik me afvroeg, gezien het aero design van de S serie kan hij ook hogere velgen beter verdragen lijkt me. Wat is het max wat jullie eronder zouden zetten qua hoogte? (50-60-88?) Houd daarnaast mijn lage velgen voor het klimmen en extreem winderige dagen natuurlijk.
Cervelo S3 2014 - Campagnolo Super Record | Ridley X-Night cyclocross - Sram Force/Red
-
IBAN
- Forum-lid
IBAN
28 nov 2011 14:29
een S1 met hoge velgen is niet echt lekker weet ik uit ervaring. je zijwaartse oppervalk wordt erg groot zodat je werkelijk alle zijwind enorm gaat voelen. Zou daarom niet hoger gaan dan 50!